• MammaMia87

Bästa frisören i göteborg?

Snälla underbara göteborgare vill ni hjälpa mej?

Som sagt nyinflyttan och okunnig på var jag hittar den bästa frisören så frågar jag er tjejer/ kvinner som vet bäst
    Vill hitta en frisör som verkligen kan klippa och färga och som kommer med goda tips på hur man ska klippa...

Kan ni hjälpa mej lite på olika salonger som är bra och vilken frisör ni går till och även ungefär prisklass det ligger i

Tack för att du läst snälla ge tips

• Svar på tråden Bästa frisören i göteborg?
  • Fröken Freken

Jag klipper mig hos Sandra på GrahamSandra som ligger vid Domkyrkan. Hon tar kring 400 har jag för mig, eller så är det 500, osäker bara för det. Men jag är mycket nöjd och jag är kräsen.

Annars har du Toni & Guy, de skall vara riktigt bra och de ligger kring 500 per klippning om jag inte minns helt fel. Har dock själv aldrig testat dem.

Du är din egen lyckas smed
  • MammaMia87

Tack mmm funderar på tony & guy men hört att dom blir bara sämre och sämre för varje år men vet inte hur det är i gbg dock...
    Ska gå och prata med dom på GrahamSandra å se vad hon skulle rekomendera...

• musli

Jag älskar Karlsson's på Vallgatan! Åh vad jag längtar tillbaks till Göteborg nu!!!

Hanna 050511 & lillebror bf 090919
  • Nadjis

Cayenne i mölndal är en jättebra salong. Var det när jag bodde i gbg i alla fall.

• juluu

Jag älskar Maria på Salong Carl Astrid i Majorna! Hon får alltid fram så fina toner på mina blonda slingor. Ser verkligen naturligt ut! Har rekommenderat henne till andra som har blivit minst lika nöjda som mig.
    Brukar klippa och slinga mig och det kostar runt 1000 kr.

• MammaMia87
    juluu skrev 2009-08-11 19:07:31 följande:
    Jag älskar Maria på Salong Carl Astrid i Majorna! Hon får alltid fram så fina toner på mina blonda slingor. Ser verkligen naturligt ut! Har rekommenderat henne till andra som har blivit minst lika nöjda som mig. Brukar klippa och slinga mig och det kostar runt 1000 kr.
    Tack för tipset
    Är det då bara blondering eller riktig färgning också som dina vänner gjort?
    När dom blivit så nöjda?
  • juluu
    MammaMia87 skrev 2009-08-11 19:10:24 följande:
    Tack för tipset Är det då bara blondering eller riktig färgning också som dina vänner gjort?När dom blivit så nöjda?
    Blonda slingor också.

Jag har även färgat hela håret där två ggr (i mörkare färg), och det har också blivit jättebra.
  • d00niel

Kan vara supersvårt att hitta en frisör. Finns en helt ny matchningstjänst för att hitta frisör i Göteborg. Rekommenderar att spana in den.

www.bondahair.com är webbsidan.

Svar på tråden Bästa frisören i göteborg?