• Marma

Roliga saker som ditt barn har sagt! Tråd 3!

Lång historia kort så sova barnen över hos mormor häromdagen o lilla på 2,5år tyckte att mormor skulle byta sin nya tvättmaskin med våran trasiga för hennes var finare

• Marma

när gubben o ungrana retas lite med att räcka ut tungan till vanarndra så viker gubben sin tunga var på sonen säger "men pappa, det ser ut som en snopp!".
    Kan tilläga att sonen precis kommit på att han har ett hål i snoppen o upptäckt att man kan dra bak förhuden...:-P

• Marma
    Cillisen skrev 2009-11-09 15:20:04 följande:
    En morgon kom sonen (4a år) in till mig och hans pappa i sängen och vi började busa. Helt plötsligt stannar han upp, tittar allvarlgit på mig och säger: Sluta nu mamma, jag pratar inte med KVINNFOLK! Kvinnfolk? Aldrig hört ngn nämna det ordet i vår familj... jag undrar vad de får allt ifrån.Följande fick jag även återberättat för mig av min mamma:Sonen till mormor:Mormor, du har små tuttar. Min mamma måste lyfta på sina när hon duschar och tvätta under... HAHA!Inga hemligheter här inte!
    känne rigen ordet kvinnfolk.....säger inte dom det i nån barnfilm av astrid lindgren (?) komme rbra inte på vem, emil kanske?
Svar på tråden Roliga saker som ditt barn har sagt! Tråd 3!