• jenn08

Nya vänner sökes i sthlm

2barnsmor boende i stockholm med sambo söker nya vänner för livet. Precis som vissa andra blev jag också dumpad utav så kallade mina vänner då jag fick barn. Saknar en riktigt ärligt vän prata, umgås och hitta på saker med eller utan barn. Vore kul om du hörde av dej kram.

• Svar på tråden Nya vänner sökes i sthlm
  • Elinsmamma
    jenn08 skrev 2009-09-11 12:14:54 följande:
    Beklagar vickan till din mormor som gick bort, må hon vila i lugn. Ni borde verkligen pröva gå till rum för barn, era barn skulle tycka om det. Åldern passar från Omån till 12år så ni är alla välkomna.
    jag har hört talas om rum för barn, på kulturhuset va?
    Någon som har lust att gå dit nästa vecka?

Hittade en massa kul i DN´s på stan i går. barnvagnsbio, salsadans med bebisen i bärselen, stand up och babyrytmik.

har någon testat?
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-11 13:03:17 följande:
    jag har hört talas om rum för barn, på kulturhuset va? Någon som har lust att gå dit nästa vecka? Hittade en massa kul i DN´s på stan i går. barnvagnsbio, salsadans med bebisen i bärselen, stand up och babyrytmik. har någon testat?
    Lät skoj alltihop men Ninja hatar att vara i sin bärsele. Det är skrik, bit och slagsmål
    Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • KarlaMaja

Hej!
    Får jag vara med i denna tråd?
    Jag har en son på 3 månader och bor inne i stan. Går gärna med på en promenad eller vad ni hittar på.

• KarlaMaja

Hej!
    Får jag vara med i denna tråd?
    Jag har en son på 3 månader och bor inne i stan. Går gärna med på en promenad eller vad ni hittar på.

• Elinsmamma
    Meduziz skrev 2009-09-11 17:46:11 följande:
    Lät skoj alltihop men Ninja hatar att vara i sin bärsele. Det är skrik, bit och slagsmål
    Det låter inte som någon höjdare =)
  • Elinsmamma

Är det någon som har lust att träffas och kolla in kulturhusets rum för barn,promenera eller fika måndag eller tisdag nästa vecka?

• Meduziz

Om jag har lyckats bli frisk tills dess så kommer jag gärna.
    Skulle ju på fika med ett gäng mammor imorrn men den här förkylningen (som jag fick på influensan) är överdjävlig.
    Har feberfrossa och kan knappt andas.
    Lillan är sjuk hon med.
    VIll inte smitta nån annan såjag håller mig hemma tills jag är frisk.

• Elinsmamma
    Meduziz skrev 2009-09-15 10:45:59 följande:
    Om jag har lyckats bli frisk tills dess så kommer jag gärna. Skulle ju på fika med ett gäng mammor imorrn men den här förkylningen (som jag fick på influensan) är överdjävlig. Har feberfrossa och kan knappt andas. Lillan är sjuk hon med. VIll inte smitta nån annan såjag håller mig hemma tills jag är frisk.
    Du får krya på dig, Vi har också varit dåliga, jag åkte på bronkit och hostade ihjäl både man och barn..=) och efter det en förkylning så klart.
    Man blir galen av att vara hemma...
  • Meduziz
    Elinsmamma skrev 2009-09-16 14:29:42 följande:
    Du får krya på dig, Vi har också varit dåliga, jag åkte på bronkit och hostade ihjäl både man och barn..=) och efter det en förkylning så klart. Man blir galen av att vara hemma...
    Ja, Bebis vill ju leka och hitta på en massa skoj och man orkar bara inte.
    Helst vill man ju kunna gå ut med henne och gunga och busa men det är bara att glömma när man mår sådär.

Börjar bli lite friskare nu. Nu börjar jag iaf få tillbaka lite smaksinne så det är väl på väg bort.
    Är fortfarande alldeles tjock i hela halsen och upp i öronen så att jag knappt hör nåt dock.
  • microsoft
    Meduziz skrev 2009-09-09 19:52:12 följande:
    Ninja
    Ha ha
Svar på tråden Nya vänner sökes i sthlm