• Lolalee

Konstiga kombinationer- gott/äckligt!

här möts vi och diskuterar våra konstiga kombinationer gällande mat eller godis!
    är det gott eller äckligt?? jag har hört om folk som tex: äter sina kokta ägg med socker istlt för salt och har senap på nudlar och makaroner och blandar ner glass i ett glas cokacola.. vad är DIN konstiga kombination??
    personligen tycker jag det är jättegott med falukorvs bitar som man breder sån OBOY GEGGA på, äta lakrids och samtidigt som man dricker mjölk och blandat cokacola och rödvin!! MUMS!!

• Svar på tråden Konstiga kombinationer- gott/äckligt!
  • Schnooglewookiemush
    Majlo skrev 2009-11-09 16:17:00 följande:
    Pommesfrittes och mjukglass (mcdonalds) Saltsill och colaflaska (godis) pannkakor med smör och socker mmmmmm gott
    Just att äta mjukglass och pommes från McDonalds har jag sett jättemånga göra. Hur kommer man på nåt sånt...
  • Majlo
    AtroCious skrev 2009-11-09 16:19:18 följande:
    Just att äta mjukglass och pommes från McDonalds har jag sett jättemånga göra. Hur kommer man på nåt sånt...
    Jag har gjort det i flera år, men jag minns inte hur det började. Det e sååå gott med det salta och söta ihop lixom
  • Lapplandspärlan

Kall falukorv och lök (i samma tugga) mmmm

• Novemberstjärnan

Nyponsoppa med en rejäl klick keso. Vi brukade äta det när vi var små och nu när jag tipsar folk tycker de att det låter konstigt/äckligt!

• Tullemi

Ostmacka med kaviar på. Det äter maken - URK!!!

Jag gillar smörgåsgurka till köttfärsrätter - URK säger maken

• Ziggystardust

Ostmacka med kaviar är ju jättegott!

Krossade pepparkakor i filmjölk är en storfavorit, en del tycker att det är konstigt.

• Tullemi
    sassus skrev 2009-11-09 16:19:03 följande:
    Popcorn och nacho cheese-dip. Såå gott.
    Åh. hur kan jag ha missat den kombinationen ? Det ska testas.
  • maggsan

smält mjölkchoklad som man doppar i grillchips.. satan va gott det är.. hehe

• Elavela87

Willys Köttbulle + Stark Slotts Senap

nam nam :P

Svar på tråden Konstiga kombinationer- gott/äckligt!