• Mei

Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

Gaaaah!!!!! Det var det vidrigaste!!

• Mei

Fan också...det här kommer jag inte kunna glömma...fast jag vill. *ryyys*

• Mei
    Hägris skrev 2009-12-10 13:25:38 följande:
    Det kan vara smart, men låter inte alls mysigt, som TS säger varför inte köpa en ny?
    miljötänk?
  • Mei
    Gul13 skrev 2009-12-10 13:45:54 följande:
    Inte bara äckligt utan direkt olämpligt och hälsovådligt skulle jag säga. Ni kan tro det blev rabalder här på jobb när en anställd körde borsten i en tom maskin och så körde hon en tom till efter den. Men det blev ramaskri ändå. Med ALL rätt.
    Det kan tusan inte vara sant! Finns det en till? Eller är det samma person?
  • Mei
    Gul13 skrev 2009-12-10 14:13:51 följande:
    Haha ja man blir verkligen rädd över folks dårskap.
    Ja det här är så äckligt så det är i klass med en skröna... typ den om hotellstädaren som städar hela badrummet inkl toan och sedan avslutar med att torka av gästernas tandborstar med samma trasa...
  • Mei

Sparsamhet är en dygd
    Eller så tänker vederbörande på miljön, vilket är bra men går som sagt att rengöra toaborstar på annat sätt.

Går och kväljs lite till...

• Mei

Leone i Västerås skrev 2009-12-10 16:27:29 följande:

Ja, jag är verkligen äcklad av det fortfarande, och funderar på hur många gånger jag har fikat där, i "toaborstedisk-sällskapade" kaffekoppar.*kväljer lite*Och tyvärr så är det faktiskt alldeles sant, och dessutom hävdade min bekant att hon visste om andra som också gör på det viset, vilket ju är ännu äckligare. Risken finns alltså att man kan råka ut för ännu en sån bekantskap :-/Iaf så har jag nyss varit på Ikea, och som jag skrev i TS så köper jag alltid deras billiga borstar och byter varje månad typ, och nu köpte jag 10 st jag ska ge till min bekant. Visst, som nån skrev så är det väl miljövänligt att diska ist för att slänga, men där går min gräns!
    Om det var mig du tänkte på så var det med glimten i ögat! Jag tycker det är så vidrigt så jag vet inte vad. Och nu skriver du att hon sa att hon vet att hon inte är ensam! Och jag som bor i närheten. Jag tror jag dör. Fan nu fick jag rysningar igen. Det hade just lagt sig. Jag tror jag måste deleta tråden.
  • Mei

Den personen bara måste ha problem med begåvningen!! Även om hon gått i "normalklass". Herregud. Det här kommer jag aldrig att komma över.

Det är ju standard i alla samhällen att separera toa, skit etc från mat/kök.

• Mei
    Justitia skrev 2009-12-11 10:18:06 följande:
    Jag skojar lite om slutet på mitt inlägg, ts. Tror i ditt fall så hade du nog LITE tur denna gången då hon antagligen inte tvättade den kanske varje vecka (får man iaf hoppas att hon inte gjorde) och kanske hade diskmaskinen gått så många gånger att du iaf hade sluppit dricka ur den mest sketigaste disken.
    Fy fan får verkligen äkta kväljningar, men kan uppenbarligen inte förmå mig deleta tråden iaf. Kanske gillar jag att förfasas trots allt? yikes
  • Mei

TS, pågår det inte en tävling om flest röster i en omröstningstråd? Jag tror du kommer att vinna

• Mei
    Linaek skrev 2009-12-14 14:40:53 följande:
    5 st har svarat att dom gör så hemma. och min fråga är. Mår ni aldrig illa
    Jag brukar tänka att det är provokatörerna som är i farten och bara svarar så på pin kiv. Men efter att i tråden ha hört om minst två som gör så så kan man ju undra...
Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?