Kan man ha bikini i simhallen?
Funderar på att åka och simma lite, men har bara bikini och det var länge sen jag vr i badhuset men sist så hade alla baddräkt... vad säger ni?
Funderar på att åka och simma lite, men har bara bikini och det var länge sen jag vr i badhuset men sist så hade alla baddräkt... vad säger ni?
Klart du kan om du vill.
Jag äger bara bikinis och det har jag sett flera andra som har i simhallen. Inget konstigt alltså!
Håller med!
Jag hade bikini häromdagen i badhuset och kände mig inte direkt uttittad. Tänkte i och för sig inte på vad andra hade på sig.
Åk och bada i din bikini du och HA ROLIGT!!!
ja precis!! har ar en annan bikinisimmare! bry dig inte om vad andra skulle tycka om det!
En dum fråga men...varför skulle man inte kunna ha det?
Jag äger ingen badräkt så för min del är det bikini.
I senaste simhallen jag var i så var det dock förbud mot shorts (för män). De skulle ha badbyxor, det har jag aldrig sett förut..
Varför inte?
Fast när jag gick i nian och vi åkte till badhuset badade en av tjejerna toppless med ljusgula byxor. Hon var mörkhårig och byxorna blev mycket genomskinliga när de blev blöta... Det tyckte jag var lite märklig klädsel i badhus, skulle nog passa bättre med lite mer privat sällskap på en ö eller annan ej komunal badplats.
Tror Caprifolium blev osäker när alla sist hade baddräkt..
Men jag tycker också absolut att du ska ta din bikini!
Det hoppas jag verkligen är socialt accepterat för det brukar åtminstone jag ha