Cahela skrev 2010-01-20 09:42:55 följande:
det blir inget ÄP av. Den största var 24 mm på ena sidan och 17 på den andra. Sen var det några mindre på 10-15 så för första gången så funkade inte stimuleringen på mig.Det gjorde jättont när han undersökte mig på vänstra sidan så jag vet inte om det är något skit jag har där. Jag har ju haft mina kramper där lör och söndag. Nu ska jag få göra nytt försök om två mensperioder. Då med menopur (har jag aldrig tagit) och 150 i
dos.Ni vet hur jag känner, jag dör inombords....gråter, gråter och gråter.Tänk om det blir plattfall nästa gång med? 5,5 år i en misslyckad bebisverkstad och en jävla skitkropp är vad jag har!
Vad tråkigt cah!!
Om jag vore dig skulle jag också strunta i sexförbudet fast när jag fick avbryta min förra omgång så kom mensen också bara ett par dagar efter avslutad behandling. Men ett försök känns det ändå som att det är värt.
Själv börjar jag spruta med Menopur på fredag, efter förra omgången när jag fick avbryta så har jag inga stora förhoppningar. Ska starta på 150 ie Menopur i 2 dagar och sen 75 ie i 4 dagar innan VUL. Jag hoppas att jag inte får lika många äggblåsor denna gång. Men det kan likaväl slå åt andra hållet och inga blåsor växer.
Är inte så positiv just nu, sprayen tar på humöret.