• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Embla82

Elsa2, välkommen hit

Skönt att ni är igång och får hjälp, även om det är tråkigt att det blivit så. Hur ska ni gå vidare? Ska ni testa insemination kanske?
  • Elsa2

Tack tack. {#lang_emotions_smile} 

Verkligen skönt att vara igång. Vi har väntat länge på detta..
    Jag vet inte riktigt hur vi ska gå vidare. På vårt första besök tyckte Holte att vi skulle börja med tre stycken inseminationer men jag vet inte om mannens svar på spermaprovet kan göra att han nu tycker något annat (Holte alltså)? Antar att det kanske kan bli mer säkert om hur vi ska gå vidare efter min spolning?
    Jag borde ha svar på dessa frågor men måste erkänna att jag just nu bara har massa frågor själv. Det är så mycket som händer på en gång och jag hinner knappt med. Men det är jag bara glad för! {#lang_emotions_smile}

• Piken

Välkommen Elsa2!

Testdag är den 26/1, men jag känner absolut inget och antar att det inte är något. (kan om jag känner efter ordentligt frambringa ett litet illamående {#lang_emotions_smile}) Kan nog inte riktigt begripa varför det ska vara så svårt, men så är det för några av oss. Sover illa, tänker, ber och önskar vart annat, ja ni vet hur det är. Tack för era tummar, än så länge inte tillstymmelse av röd/rosa färg vid TPA! 

• DjurgårdsRutan

Håller alla tummar och tår för att du plussar den 26/1 Piken. Ska du tjuvtesta innan, eller kan du hålal dig?

Fick alla recept av Dr J.H igår, och det blir den korta metoden igen, trodde att jag skulle behöva göra den långa, men det slapp jag. Kommer att börja med Puregeon 175. Känns som en hög dos, förra gången började jag med 100 enheter. Men de vet ju bäst.

Ha en bra dag allihopa.
    Kram :)

• Cahela

Vet ni, jag funderade idag på vad H sa igår och jag fick inte ihop det med datum.
    Nu är det så att jag ska få börja spruta nästa mens efter den här vilket är om ca 6 veckor!! Tjoho, inte 10 veckor! Känns som ett bra besked idag....så har jag tur är jag på igen om en snar framtid.

Gift med A.
  • ProPPens
    Cahela skrev 2010-01-21 15:35:31 följande:
    Vet ni, jag funderade idag på vad H sa igår och jag fick inte ihop det med datum. Nu är det så att jag ska få börja spruta nästa mens efter den här vilket är om ca 6 veckor!! Tjoho, inte 10 veckor! Känns som ett bra besked idag....så har jag tur är jag på igen om en snar framtid.
    Så skönt mitt i allt!!! Hoppas menopur passar dig bättre! Om jag inte är helt galet ute tror jag några Vispare använt det?!
    Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. Thats why we call it the present.
  • Cahela

proppens: Ja, kanske är så. Tycker alla Vispare är gravida nu om de inte redan fått barn nr 2? Undrar hur jag kunde hamna så på efterkälken?

Gift med A.
  • Piken

Tack Djurgårdsrutan, härligt med lite medikament hemma.
    Cah: Ibland är det bra att räkna fel{#lang_emotions_smile}.

• ProPPens
    Cahela skrev 2010-01-21 16:49:59 följande:
    proppens: Ja, kanske är så. Tycker alla Vispare är gravida nu om de inte redan fått barn nr 2? Undrar hur jag kunde hamna så på efterkälken?
    Jadu, de flesta har väl fått nr2... Är väl en gravid o en på förlossningen just nu... Är ganska osynlig i den tråden för tillfället då jag känner mig lite på efterkälken jag med! Fast jag är oerhört tacksam för dottern, så är det jobbigt när de flesta fixat tvåan hemma... Är den enda av oss som kommer behöva göra nytt ivf för ev syskon o det känns väldigt jobbigt!
    Men vi får aldrig ge upp, för nog ska vi lyckas eller hur?!
    Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. Thats why we call it the present.
  • Cahela

ProPpens: nä det stämmer inte. Matti gjorde FET för sin nr 2 likaså Maxie. Jag vet att Jamis är på förlossningen, hon skrev det på fejjan igår och ungen borde vara ute nu. Du vet att Hulda är gravid?

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen