Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

marwin vännen, såååå fin liten pojke ni fått!!!!! stor grattiskram o sköt om er!!! 

• myran6801
    pp08 skrev 2011-02-20 10:03:05 följande:
    inte bra, blöder som mens. Igårkväll fortf starka streck på gravtest. Fortfarande hungrig/lätt illamående.
    söta vän jag tänker på dig o hoppas allt ska gå bra. kram
  • myran6801
    Poussin skrev 2011-02-20 16:40:20 följande:
    PP - Nej ingen mens, skickar över all min styrka och håller tummar och tår för att det går bra!

Myran - Hur är det med handleden?

Cah & Tjorven - Hur går det för er?

Curly - Ha en underbar semester, njut och samla krafter! Ska kolla på yoga-kursen. :)

Stora kramar till er alla!!! {#emotions_dlg.flower}
    det går sakta framåt och nu i veckan ska de ta bort stygnen och kolla att dt läkt bra efter operationen. helt otroligt hur handikappad man e utan högra armen idag har mannen fått agera frissa o hjälpt mig tvätta håret.

igår blev jag lite deppig då en vän som har en son på 3 år som de fick på naturlig väg berättade att hon försökt få ett syskon i ett ½år och orkade inte vänta så de körde IVF och det tog sig på 1a försöket. Hon e 1 år yngre än jag o en jätte bra vän. Men jag måste erkänna att jag blev avundsjuk och lessen, här har man djälv försökt i flera år och även gjort 4 IVF och har inte ens ett enda litet barn. ......

Men jag vet man får inte tänka så utan måste vara lycklig för dem som det går smidigt för

kram
  • myran6801
    tjorven01 skrev 2011-02-23 16:29:26 följande:
    Hej alla fina vänner.
    Visst är det tungt att ha hamnat i den här situationen.
     Fick precis svar från London ang våra prover så förhoppningsvis så får vi snart påbörja våra immunologiska behandlingar i mars.
    Men jag vet verkligen inte hur jag ska få ihop det mest tidsmässigt då vi kommer att vara tvugna att åka fram och tillbaka till London för att få behandlingar. Dyrt kommer det väl oxå att bli.
    Förhoppningsvis så kan jag fixa en av behandlingarna här i Sverige vilken ska genomföras var 3e vecka från ET fram till v 24 och kan vi inte göra det så vete tusan.
     Hur som helst så har de hittat immunologiska problem hos oss vilket vi nu ska försöka fixa och utan dem så kommer vi väl att vara ganska chanslösa. Det positiva är att nu vet vi hur vi ska gå vidare.

Kram alla kämpar
    Det låter ju helt fantastiskt att ni äntligen kan få rätt hjälp! Jag ska verkligen hålla tummarna för att det går bra, det är ni värda. kram
  • myran6801
    Cahela skrev 2011-02-21 19:36:38 följande:
    Myran: Snälla du, här är vi alla i samma sits mer eller mindre så nog är du inte ensam. Vi finns här. Hur går era tankar nu?
    ja hur går vi vidare, har ju ingen tid att vela eftersom man bara blir äldre o äldre för varje dag. Har inte landat i ÄD tanken än även om det kanske är vårt enda alternativ. Har iallafall skaffat en fertilitetsindikator för att hålla koll på ägglossning så att hemmaförsöken sker på rätt tid.  KRam
  • myran6801
    tjorven01 skrev 2011-02-23 18:42:25 följande:
    Tack sötaste myran,
    Fick dock en smärre chock när jag upptäckte att en av behandlingarna kommer att kosta 20000kr per behandlingstillfälle och detta ska göras var 4e vecka. Måste nu se över om det går att göra om min enskilda firma till AB för att sedan kunna dra av kostnaden. Suck

Hur mår du själv? Tänker på dig ofta och tycker att det är fantastiskt att du är uppe på benen.
    Stooor kram
    oj vad mkt pengar, men det är det värt om ni får er lilla guldklimp.

ego, igår tog de bort gipset så det går framåt. känns tråkigt att det inte finns så mkt att göra åt vår barnlöshet just nu. men försöker vara positiv o glad ändå även om jag inte lyckas hela tiden.

kram
  • myran6801
    Helena och Axel skrev 2011-02-24 13:57:55 följande:
    Nu har jag fått dag och tid för äggplockning. Onsdag nästa vecka blir det.
    lycka till, håller tummarna hårt!
  • myran6801

kära vänner, möter just nu våren i Frankrike. Weekend med finaste mannen o så skönt att byta miljö !!

pp08, jag lider med dig. stor styrkekram!

• myran6801

Fjällsippan, vad läser jag, usch och fy vad trist. En stor styrkekram!

Heavenlee, får du Fostimon på CvL?

Ego, inväntar ÄL för hemmaförsök, hoppet är det sista som lämnar en som det så fint heter. har haft en underbar helg i Paris. Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen