Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801
    Helena och Axel skrev 2011-04-12 17:05:27 följande:
    Hej!

En liten rapport från besök på CvL idag. Var på vul och fick se en liten böna med ett tickande hjärta. Så nu ska jag försöka njuta lite mitt i allt illamående. Är så glad att det gick vägen, idag och alla tidigare gånger vi varit där, tjejen innan oss idag gick därifrån gråtandes.
    GRATTIS och kramar
  • myran6801

Puoussin, härligt att det såg bra ut på VUL idag. Du ska se att det kommer att gå fin fint!

Curly & Poussin, ses vi imorgon?

Kram M

• myran6801

Härligt med golf Curly!!!!

Vill också skicka en lycka till hälsning, Poussin, såklart att du får många fina ägg denna gång!!

Kram kram

• myran6801

Poussin & Curly, låter fantastiskt om alla tre spelar golf då kan vi utöka våra aktiviteter yoga och golf!
    Ser fram emot att höra om alla fina ägg imorgon Poussin! Kram kram

• myran6801

Poussin, söta vän vad jobbig väntan nu. Men hoppas hoppas nu att de stora blir kvar och att de små växer till sig. Senaste gången hade jag bara 3 blåsor på VUL men vid äggplock hade 2 riktigt små växt till sig (på 2 dagar) och vi fick 5 ägg. Så tappa inte hoppet vännen, du ska se att det går fint.

Curly, du är för härlig! Jag kan liksom förstå att du går in för golfen med full kraft! Jag tar gärna en runda, men jag är en sådan som spelat golf i all oändlighet och blir liksom inte bättre. Dålig på att fokusera.....

Cah, skönt att du är lite bättre nu!

Ha en härlig måndagskväll alla  )

• myran6801

Poussin, jag håller tummarna så hårt jag kan! Lycka till och sköt om dig!!! Kram vännen

• myran6801

Poussin, vad glad jag blir! Härlig skörd så här i påsktider. Du ska se att du snart får tbx ett guldägg! Kram vännen

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen