Embla82 skrev 2010-01-12 18:49:42 följande:
Mickes puma, men å vilket hopp du ingav mig nu!! Hoppas verkligen att jag följer den goda
ts-trenden. Men det kanske bero på hur man sköter sig som
ts också? hihi, lite som att om man inte varit snäll får man inga julklappar. Nu ska jag verkligen se till att sköta min uppgift väl! Annapanna, välkommen hit Jo men lite mer hopp finns det allt vi insemination! Dom tvättar ju spermierna så endast det bästa kommer med och så hamnar ju spermierna direkt på rätt plats, så dom slipper simma och bli trötta eller simma fel. Då krävs det inte riktigt lika mkt. Piken, åh - härligt att du är dubbelruvare, det kan ju bli twins som för turbo Jag blev också lite less när ett av mina tappade en cell och itne var "perfekt" men började leta frysta-embryon info och det verkar trots allt så att många blir gravida ändå. Hoppas ruvartiden går fort nu då och att du klara att hålla dig cool, men jag vet hur fruktansvärd väntan kan vara. Själv har jag nog börjat få nåt som liknar mens, men får se om det kommer igång imorgon. Då ringer jag linne för att få sprutstartdatum.
Hej!
Min mens kom idag och jag fick inte sprutdatum förrän den 22/1. Så det blir ett tag till med sprayen nu. Ska bli kul att höra vilken dag du får med tanke på att vi har beräkna ÄP samma vecka :)