Inlägg från: tjenarehejsan |Visa alla inlägg
  • tjenarehejsan

Vi på CvL fortsättningen

Hade bim i går efter senaste mens. Neg test.  Har testdag på onsdag enl FET. idag på em provade jag igen ochfår ett svag streck, inte lika starkt som kontrollsträcket. Ingen mens af...vet inte vad jag ska tro. Har dock himla ont i magen o i ryggen

• tjenarehejsan

ja är ju 2 veckor på onsdag...har testdag då enl uppsala.....

• tjenarehejsan

Nja susie...vet inte vad jag ska tro...är fortfarande övertygad om att jag kommer att få mens och att jag nte är gravid...tycker att jag har för ona för att det ska kunna va nåt....ska inte sträcken vara lika starka????
    Vi har hållt på med IVF i 1 år nu,vhar gjprt 3 färska och ett frys.... men har fösökt totalt i 3 år.

• tjenarehejsan

Jag har inte sagt nåt till honom ä. Vill va säker först...Ska testa i morgo bitti...är så jäkla rädd att det har misslyckats igen

• tjenarehejsan

Samma sträck i dag. jag vill ha ett lika starkt som kontrollsträcket. Har fortfarande molvärk  har inga känningar i brösten. Vågar inte tro än. Har testdag i morn enl uppsala. Ska nog köpa mig nåt annat test

• tjenarehejsan

har testat med ett vanligt clearbluie nu ch det är positivt. Jag är verkligen gravid. Kan fan inte tro det.....

• tjenarehejsan

Tack så mycket för alla grattulationer. hoppas verkligen den vill stanna nu

• tjenarehejsan

Har i dag varit på VUL och vi kunde se ett litet hjärta slå. Ny kontroll om 2 veckor innan de skickar över mig till mödravården. Har fortfarande molvärk i mage och rygg och mår illa till o från

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen