Cookie, åh nej, det låter precis som det blev för mig. Det verkar vara omöjligt för mina äggstockar att bara ta fram ett ägg. Det är allt eller inget som gäller, vilket tyvärr inte är så bra när man ska göra fet. Om det blir fem sex som växer till sig kan det ju funka för er ändå. Men då lär ni få sexförbud såklart. Hoppas det fixar till sig!!
Piken, nej men va sa jag. Borde såklart tänkt på att du inte kan hoppa runt som gravid! Hoppas det går bra på inskrivningen å att du får svar på dina frågor.
Själv tackar jag linne allra ödmjukast för jag får sätta igång direkt igen. Eller.. direkt och direkt... det blev långa metoden, vilket innebär 3 veckors sprayande med start från igår, men i alla fall. jag gör något och jag behövde inte vänta till slutet av maj som jag först trodde. Så nu är det nya ta å äp i mitten av april.
Mickes puma, tack jag tar dina tummar
Nog sjutton ska det bli en bra skörd denna gång i alla fall. Hur mår du puman? Semester å gravid å allt, och så vår nu efter det. Hoppas du har det bra!
Jag hade egentligen inte kvar något försök eftersom ajg bytte bort ett färsk mot två frys, men dom var snälla och lät mig "byta tillbaka", så jag ska betala för ett frys och har därför ett sista färskförsök kvar.