• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Hej Anlo! Kul att se dig igen. Går du på Linne? Tänk att vi kör igång samtidigt vad sprutar du med? Jag har Gonal denna gång, nytt för mig.

• Cahela

Jag hade oxå Menopur sist. Har haft det ngr gånger. Jag har 150 i dos vilket känns lågt. Jag hoppas inte VUL på torsdag visar på för få blåsor. Jag är 39 nu o vi får inte köpa tre-pack pga åldern. Är nöjda m linne så vi fortsätter där.

• Cahela

Piken: klart vi minns dig! Jobbigt m många misslyckade försök. Falun låter som en bra klinik, blandningen du ska göra är jag inte bekant med. Elsa är hemma med sin pappa o jag har jobbat ett halvår nu. Hur mår din lilla?

• Cahela

Hej tjejer, det är äp för mig imorgon. Vul i torsdags visade 12 blåsor samt ngr små. Vågar inte tro på ngt inför imorgon för det kan bli hur som helst. Sista gången fick vi ut sju ägg o då blev Elsa till. De andra gångerna har det varit 14-21 ägg... Inte mängden som avgör mao..

• Cahela

Anlo24: Nej, faktiskt inte. Jag är svullen sen helgen och kan inte få igen byxorna men ingen nämnvärd smärta. Jag hoppas det inte kommer heller. Hur har det gått för dig?

• Cahela

Tjorven fina du, jag saknar att höra ifrån dig. Hoppas ni mår ok! Många kramar till dig

• Cahela

Jag vågar inte tro på något..idag såg det positivt ut i labbet men det här kan svänga snabbt..IVF är som att ovetandes delta i en deckare..

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen