• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Embla82

Djurgårdsrutan, jobbigt att du har svårt att andas, det är ju inte kul. Men du - när jag blev så där så pratade jag med superman många ggr, och han var så himla positiv jsut för att det kan bli så om ägget fäst. Så om du haft lungt ett par dagar och sen har det blivit värre igen, då tror jag kanske att det vara ett tecken på att ägget fäst. Hoppas verkligen att det är så!

• tjenarehejsan

Nej vi har inte planerat vidare, har haft så ont i magen och ryggen med febber hela helgen, visade sig att jag har blödningar i buken. Så nu blir det lugnt en månad. Sen är väl tanken att jag ska göra ett nytt paket, 3 färska och en Fet innan jag tar mina frysta, Man har ju tydligen 10 procent störrre chans på färska. Så nu väntar jag på besked om vi är godkända för paketet

• Cahela

tjenarehejsan: Blödningar i buken?! Låter inte bra, hur kommer det sig?

Gift med A.
  • Embla82

Vad tyst det är här i tråden! Någon som har nåt roligt att berätta?

Cah, hur går det för dig med sprutorna? eller har jag missat att du haft äp?

• anlo24

Hej tjejer.

Mitt liv har fått en rejäl omvändning.

Min katt försvann i må kväll. Spårlöst försvunnen. Känns som mitt liv rasat helt. Kommer på mig själv med att jag ber till gud att om han kommer tillbaka så behöver jag inte bli gravid nu. Sjukt...

Låter kanske konstigt. Men vi har haft han sen han var 8 v. Och det är 5.5 år sen. Han är vår bebis. Eller iaf ett bra substitut.

Började med ÄL stickor igår. Men orkar nästan inte ta in detta. Känns nästan skönt att det inte blir en smile på stickan. Vilket är heelt sjukt. Barn har stått på min önskelista nu i flera år.

Berätta gärna nått roligt som kan muntra upp mig. Hur mår ni?
    Solen skiner ute men mörkret är totalt.

Kramar

• Embla82

ANlo, åh nej stackars lilla kisse Har ni satt upp lappar? Är det en utekatt? ibland kan det ju vara så att den inte kommer hem på någon natt. Nu är det ju mars också, den är inte ute på jakt? Hoppas verkligen att han kommer hem snart igen!

• anlo24
    Embla82 skrev 2010-03-11 16:27:58 följande:
    ANlo, åh nej stackars lilla kisse Har ni satt upp lappar? Är det en utekatt? ibland kan det ju vara så att den inte kommer hem på någon natt. Nu är det ju mars också, den är inte ute på jakt? Hoppas verkligen att han kommer hem snart igen!
    Tack för omtanken.

Vi har precis satt upp lappar. Hoppas att det ger nått. Känns dock som att leta i en myrstack. Leo är utekatt men kommer alltid in på nätterna. Försvann på nyårsafton. Blev då skrämd av en granne och huserade då ett dygn under hans trall.
    Annars har han aldrig under 5 år som utekatt sovit ute. Efter detta har han bara gått runt huset och sen kommit in. Nu blev han av misstag stängd ute vid 23 tiden. Upptäcktes på morgonen vid 7.30. Och då borta.

Han är kastererad men dom kanske känner av mars ändå...
  • anlo24

Är det nån som vet hur man räknar vid FET? Är ÄL dagen 0 eller 1. Har förstått att FET är på dag 3. Stämmer det?

• tjenarehejsan

Blödningarna beror på att när det blör för mycket så rinner det ut i buken, vilket gör att man får ont i magen och ut ni ryggen, är  bättre nu och värst på kvällarna. Kroppen suger upp blödningen. Ska iaf vänta tills nästa mens innan vi spryar igen, Har haft ett skitliv de senaste 3 åren, en komplicerad vårdnadstvist som aldrig tar slut, exet är inte klok. Gjorde en aport för drygt 2 år sedan och ibland känns det som att jag blir straffad för det och inte blir gravid pga det.

• Piken

Tjenarehejsan: Besvärligt med tuffa tvister där barn är iblandade. Det verkar ju iaf att det vänt för dig i livet, nytt förhållande och försök till barn. Det är ingen lätt verkstad det här, har vi flera fått erfara, det tar tid och man far mellan hopp och förtvivlan. Det låter bra med att du börjar må bättre och att kroppen tar hand om blodet som farit iväg till buken. Hade själv buken fylld med vätska och lite blod efter min infektion och det var inte trevligt. 

Anlo: Räknar man inte bara vanligt? dvs sista mensens första dag, som dag 1? Fast det beror väl förstås om man har en normal mens.....Hoppas, hoppas ni hittar er kisse! Jag har själv två och känner som du, det är våra bebisar och hjärtat mitt skulle slitas itu om de försvann.

Embla82: Hur går det med sprayandet? Skönt att komma igång direkt med behandling, man kan liksom koncentrera sig på något.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen