• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Cahela

hhoppas: Men det har inte ens gått en vecka så du kan omöjligt känna något än. Håll hoppet uppe! Många dagar kvar för dig:)

Gift med A.
  • Embla82

hhoppas, kom igen å hhoppas nu!! Än är det inte kört

Piken, surt att behöva vänta, men du ska se att det blir onsdag supersnart!
  • Kakor

Hej på er!
    Det är så segt att ruva! Tiden går otroligt långsamt känns som att dagarna bara släpar sig fram.
    En liten fråga: Jag fick inte progesteronvagiatorer nu när jag gjorde FET, har någon av er gjort fet utan progesteron efteråt. Dr. H sa bara att det inte behövdes.

Embla: hur går det med huvudvärken förresten?

hhoppas: Det är ju inte kört än! Det är tröttsamt att få sånna symptom men det kan lika gärna vara för att ägget har fäst :)

• Kakor

Jag tog Menopur tills jag fick fram ägg sen ägglossningsspruta

• Cahela

ok, ja H kan sin sak men när jag åt pergo inför FET (som sen inte lyckades för de dog vid upptiningen) så fick jag proggisar att ta efteråt.

Vilken dos Menopur fick du och hur många äggblåsor blev det?

Gift med A.
  • Cahela

Jag tror att jag har lutealfas insufficiens vilket jag diskuterat med H. Jag har fått mens ibland bara en vecka efter ÄL när jag inte tagit proggisar och går aldrig 14 dagar mellan ÄL och mens så något är knasigt hos mig.

Gift med A.
  • Kakor

Jag fick omväxlande 75 & 150ie och hade 1 stort och många små blåsor. Det känns bara konstigt att jag fick ta dem efter et med vid färskförsöket men inte nu. Så stor skillnad är det väl inte. Men jag ska lita på att han vet vad han gör :)
    Jag får aldrig mens utanför behandligen men under behandlingarna så har den kommit 14 dagar efter ÄL.

Alltid är det någonting man ska fundera på :)

• Cahela

ja, jag förstår hur du tänker. Det känns bättre att få ta vaggisar eller vad det nu kan vara för att få göra allt som går för att maximera chanserna. Man blir desperat på piller, vaggisar och allt vad det kan vara.

Gift med A.
  • Kakor
    Cahela skrev 2010-03-23 17:02:35 följande:
    ja, jag förstår hur du tänker. Det känns bättre att få ta vaggisar eller vad det nu kan vara för att få göra allt som går för att maximera chanserna. Man blir desperat på piller, vaggisar och allt vad det kan vara.
    Jo tyvärr blir det lite så :)
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen