• Bobben

Chatt

Tycker att det borde finnas en chatt här på familjeliv med olika diskussionsoråden. Man ska kunna prata både privat och öppet. Samma områden som finns i forumen. Då kan man kanske få mer utbyte av saker som man kanske inte vill att alla ska veta.

• Svar på tråden Chatt
  • mama90j

Håller med! Chatt vore jättebra då kan man få svar direkt dessutom som man kanske inte alltid får i trådar man startar. 

• Ankmor

Jag har för mig att det funnits en chatt på FL tidigare, eller är det BT (BröllopsTorget) jag tänker på?

Det stavas JU inte JUH !!!! Lär er det någon gång!!!
  • JAG är BÄST
    Ankmor skrev 2010-02-27 22:34:06 följande:
    Jag har för mig att det funnits en chatt på FL tidigare, eller är det BT (BröllopsTorget) jag tänker på?
    Det fanns en chatt förut på "gamla" FL men Patrik tog bort den för den segade hela sidan och störde riktigt ordentligt.
  • Ankmor
    JAG är BÄST skrev 2010-02-28 13:20:27 följande:
    Det fanns en chatt förut på "gamla" FL men Patrik tog bort den för den segade hela sidan och störde riktigt ordentligt.
    Då har mitt minne inte förstöts allt för mycket då. Bra!
    Det stavas JU inte JUH !!!! Lär er det någon gång!!!
  • JellyBean

Ja, En chatt hade varit bra!!

Det hade varit kul!!

Så jag hoppas inte detta är olagligt på något sätt.
    Men jag har skapat en fristående chatt och om nån vill komma in så är det bara att kliva på!!

http://www.everywherechat.com/chatnow.php

Här loggar ni in:

# Ni kan skriva in ett Nickname eller bara logga in som guest.

# Lösenord behövas inte fyllas i.

# Där det står lobby skall ni ta bort och istället skriva: familjeliv

• Heda

instämmer i att en chatt saknas FL. kan man föra diskussioner när som, när man har behov, med vem som.. å precis som TS  skriver

Bobben skrev 2010-02-18 14:32:05 följande:
     Samma områden som finns i forumen.
  • Redaktör

Tack för förslaget om chatt! Vi ska ta det med oss när vi diskuterar utvecklingen av sajten.

Vänliga hälsningar
    Redaktionen

Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • USA111

Ja spec nu när man blev avstängd 1 månad från flashback grrr. hatar forum med regler alltså

• USA111

Asså foik får skrva om prostution mm på flashback men ej ha dubbla nick vad fjantigt nu har jag redan abstinens

Svar på tråden Chatt