oväntatväntatgravid skrev 2010-05-30 13:44:35 följande:
Har läst en del nu... och snällla.. ni som inte tror på TS kan väl starta en egen tråd om det istället?? för det finns några som faktikst är intresserade av just TS historia och vill hjälpa henne genom detta. Jag är en av dem. Allt finns inte på nätet, faktiskt. Har försökt få fram information om en socken där min mormor och morfar har bott.. väldigt svårt!!! Min pappa står det inte heller så mycket om... han dog för 7 år sen.. hans uppgifter är helt borta. Många andra saker finns inte heller, som enkla saker hög puls vid graviditet, supersvårt att hitta något vettigt. Iaf TS, jag frågade väldigt mycket om din relation till olika familjemedlemmar sist och fick så dåligt samvete över att jag inte frågade hur du mår och så.. Hur du upplever ditt liv efter allt detta. Hur du har kunnat gå vidare efter att det rasat... Vad har du för relation till andra människor?? Har den påverkats av din historia?? Du behöver inte försvara dig eller att det inte står på nätet.. Vissa vill bara tracka ner på andra och då är det dem som har ett problem..
Nä, jag förstår att folk e kritiska, faktiskt...man ska ju vara det och inte köpa allt som sägs på nätet av totalt okända, så jag tar faktiskt inte åt mig, men tack ändå.
Många verkar ändå känna igen detta och det känns lite kul och lite konstigt, för det känns som jag aktiverar nåt som vi har sopat under mattan.
Jo, det har påverkat mig som person och hela familjen men jag mår ok, tack för att du frågar. Men visst, såklart...det finns en rätt tung historia bakom allt detta, helt sjukt egentligen.
Efter att allt rasat, så e vi fortfarande splittrade inom familjen, vi är lixom ingen familj längre. Umgås inte alls.