Zinfandel skrev 2011-05-19 13:15:46 följande:
Turild: åhhh plusset är underbart!!
Katte & Inanna: jodå, äggen kan bli övermogna ändå. Därför ska man absolut inte vänta för länge att ta dem. Balansgång alltså.
Slemmis: vad är argumentet till att du inte ska vara med?
Argumentet är att hon tycke att vi ska skilja på sex och provtagning... förra gången vi var där så fick vi valet att antingen skulle hon och ett biträde göra det "det är ju inte värre än ett blodprov" eller så skulle vi fixa det själva, men på plats där (vi bor 8 mil från sjukhuset )
Vi vill göra det själva men eftersom vi inte fått till det med apparaten vi lånat så ringde mannen upp henne, vi skulle dit på tisdag egentligen, och tanken var att vi kunde göra det under överseende av henne, att hon liksom talade om ifall jag gjorde något fel med "apparaten"....men då var hon tveksam.. att det var att blanda ihop saker.
TROTS detta har hon ju ändå gett oss valet att göra det själva..hon har berättat att par har gjort det själva men att det ibland har spårat ur så att de har börjat ha samlag inne på provtagningsrummet (gud vad vi skrattade åt det... snacka om att gilla spänning liksom)...
Nu har inte min sambo varit otrogen hela vägen ut så att säga men han hade två-tre sexuella relationer på nätet under vintern och bara tanken på att någon annan ska hålla i hans....tja ni vet...gör mig illamående. Detta känner hon dock inte till.
Han själv är inte bekväm med det heller..alltså vi kan tänka oss att hon hjälper till eller åtminstone att jag är med i rummet...men det är ju lite lustigt detta, är ju absolut inte som ett blodprov.