Men Snösport, det är ju fantastiskt, jag höll på att sätta kaffet i vrångstrupen (I wish, bara örtté som gäller här). Grattis!!
Chichisita: min olyckssyster eftersom vi plussade nästan samtidigt, ja jag känner verkligen med dig, med första barnet så tänkte jag hela tiden att det var kört. De tankarna släppte inte förrän efter han kom ut frisk och sund. Det är liksom inget man kan göra, nog bara acceptera att det är så. Mitt illamående har blivit bättre, jag äter lergigan comp också och det hjälper. Men det är inte helt borta, och jag är trött och yr också. Jag har redan mage, ser ut som jag är i 4-5 månaden...däremot har jag blodiga spottings (ursäkta detaljerna) men jag antar att det är normalt. Jag har ju sett hjärtana picka på. Men samma sak egentligen, spelar ju ingen roll om jag gör flera VUL, naturen har sin gång i alla fall. Jag har inte ont iaf. Blir det MF så blir det. Som min läkare sa, vi förebygger med proggisarna som jag fortfarande tar och det är allt vi kan göra. Och hoppas på att det går vägen. Lycka till nu.