• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • Snösport

Tack alla...själv fick jag lite panik nu efter att ha skrivit ut det för jag måste ju testa om några dagar igen då det som sagt var svagt...ska knipa ihop tills dess och hoppas att det sitter fast

Kramar till er alla....ska försöka att inte tänka så mycket nu så pulsen går ner
    Sunt levern.. (utan godis, kakor och div sockersaker sedan mars..dricker ju inte heller och har aldrig druckit kaffe så bara rött te)och den där behandlingen i Sundsvall...tror det kasnke är en kombination för mitt plus och kinologen då och akupunktur förståss .

• tjej 38

grattis snösport till plusset..
    villken ruvardag är du på nu?

• Snösport

tjej38: Tack tack. nä jag väntade ju på mensen hi,hi,ih har inte kört igång vårt 6:e IVF...ska ju testa igen men hoppas det håller och att det helt enkelt funkade naturligt ¨
    Jag är inte ung men har haft oförklarlig barnlöshet i mina papper..ingen hittar ngt och äggen har tydligen varit mycket bra fast få men ändå aldrig fäst så jag hoppas detta är vårt lilla mirakel nu

EGO: Känner mej väldigt ego just nu så jag har svårt att ta in info alla skriver om ultraljud mm ...hör bara min hjärna som ekar "jag är gravid" Gravid, tror och hoppas så att det stannar och är ett bra embryo som vill bli liv.

• Snösport
    Mia69 skrev 2011-05-22 10:56:38 följande:
    Tack snälla!SoligSolig

Jo, jag samlar ju embryon i frysen. Min man tror jag håller på att bli knäpp och har missat själva poängen med att man måste föra in embryon också för att det skall bli något. Vi skämtade häromdagen om att jag snart ligger inlagd på pysk och bara rabblar mina frysta embryon, på strå 47 har jag en 2-dagars och på strå 63 har jag en 5-dagars blastocyst osv...  efter mina 17 IVF:er utan ET...   Skrattande

STORT GRATTIS IGEN SNÖSPORT!!! GravidPlusHjärta
    hi,hi,hi! skadar aldrig att ha några i frysen!  
    Tack tack!
  • Snösport
    Inanna Li skrev 2011-05-22 10:20:13 följande:

Snösport - Det var nog meningen att du skulle besöka mirakeldoktorn i Sundsvall! Du borde nog kontakta henne så hon åter får positiv feedback Hjärta! Bakterier kan nog ställa till det!

Innan: jo jag ska ringa dem när jag har testat igen...vill gärna se det igen liksom. Tror det var en samling av allt men även bakterierna. Mirakel finns!!

ska du kolla VUL imorgon igen? ÄP onsdag?
  • Enya70

Snösport!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wow, här har man fullt upp att packa ihop väskan i Skåne och ta flyget tillbaka till Uppsala och vad händer då när man inte varit inne på FL på hela dagen...?

Jo Snösport PLUSSAR Solig 

Fantastiskt, häftigt, underbart åh vad glad jag blir för din skull!

Du är Gravid !

Massor med kramarHjärta 

• Snösport

Tack Enya..men snart e det ju du också...många mini enyor

• Boe

Snösport,

GRATTIS! Fantastiskt! Vilken nyhet!

Känns som det är super bra flyt i tråden nu! Hoppas att den håller i sig tre veckor till ;)

Kramar till alla

• Enya70
    Snösport skrev 2011-05-22 17:34:42 följande:
    Tack Enya..men snart e det ju du också...många mini enyor
    det vore nåt det Drömmer
  • Zinfandel

Snösport, Snösport, Snösport!!!! Vikket flyt vi har i tråden nu efter långt stiltje, det är såå underbart!!! HjärtaGravid Ha, även rollatorsbarnvagnsklubben med skidor kan Skrattande

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?