Inanna Li skrev 2011-05-24 11:16:01 följande:
Tack! Jag hoppas det ska gå bra imorgon! Vet inte om det blir toppkvalité men får jag ett toppägg i slutändan är jag nöjd! Jag är hemma för halsont och förkylning så det känns inte jättebra att behöva gå upp tidigt imorgon! Jag vill inte missa ÄP hur dålig jag än är men är beredd på att det kommer bli extra kämpigt! Är lite rädd för att jag haft 7 mil långa ÄL-flytningar och känner mig inte längre så svullen i magen så jag hoppas verkligen inte att en extra sprutdag fått äggisarna att pipa iväg för tifigt!
Hade jag haft gråa hår (men ännu har inga dykt upp) hade fåfänga lilla jag också färgat min långa man så jag förstår dig precis. Däremot tror jag inte attgråa hårstrån påverkar fertiliteten särskilt. Vissa blir ju gråhåriga redan före 30. Långt innan rynkorna börjar komma! Om det räcker med så låg dos som 175 för dig tror jag inte det ska vara några problem alls med din fertilitet!
Hoppas ditt VUL går bra på fredag! Håller tummarna för dig att du inte är ÖS!
Inanna, jag håller tummarna hårt för dig imorgon och hoppas på många mogna fina ägg.
Du vet förr i tiden så sa man ...passa på medan du är förkyld... för då har immunförsvaret naturligt fullt upp med förkylningen och har inte tid med sådana småsaker som att stöta bort främmande embryon i livmodern.
Förkylning har ungefär samma effekt som prednisolon