• lady N

Sökes: manlig kroki-modell till möhippa i småland

Letar efter en yngre (ca 25-35 år) manlig modell med erfarenhet av kroki till en möhippa i Växjö i slutet på juli, är det någon där ute som känner till någon sådan??

Tacksam för förslag!

• Svar på tråden Sökes: manlig kroki-modell till möhippa i småland
  • AnnelieTyresö

Kolla på en mer sexuellsida :)

• Anova

Fast korki har inget med sex att göra öht.

Finns det konstnärlig utbildning på Växjö Universitet? De kanske har någon som vill ställa upp (och som fattar vad kroki är)

• konstmodell
    Anova skrev 2010-06-19 20:26:15 följande:
    Fast korki har inget med sex att göra öht.

Finns det konstnärlig utbildning på Växjö Universitet? De kanske har någon som vill ställa upp (och som fattar vad kroki är)
    Jag kan inte mer än instämma.

Hittills i år har jag varit modell för 24 möhippor, senast två i lördags, och instämmer att det inte är något sexuellt i att vara modell för kroki eller kroppsmålning.

Kanske finns det de modeller som ser det annorlunda men jag kan bara svara utifrån mig själv och min erfarenhet. Om någon av deltagarinnorna halkar in på något syndigt eller lustfyllt i sina tankar för en stund av att ha en snygg och välutrustad karl framför sig får de svara på.
  • majorna32

Jag ställer gärna upp som modell, bara att höra av dig!

• vaxjo
    majorna32 skrev 2010-09-23 20:12:01 följande:
    Jag ställer gärna upp som modell, bara att höra av dig!

Hejsan! Jag har en liknande förfrågan, för en möhippa nu på lördag, 8 juni, i Växjö. Vår krokimodell har precis lämnat återbud. Skulle du vara intresserad?
  • Hannast

Hej! Vi söker Krokimodell till möhippa den 9 maj i Kalmar? Tacksam för tips!

• redbuster

Hej Hannast! Har du någon modell till lördag?

Annars kan jag kanske fixa't. Må gott och lycka till!

Svar på tråden Sökes: manlig kroki-modell till möhippa i småland