Inlägg från: BamBam |Visa alla inlägg
  • BamBam

Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!

Om nu någon "stör" sig så otroligt mycket på min nakna 2åring, så säger det mer om dom än om mig som låter honom bada naken.

Love me or Hate me. Either way i´m still on your mind.
  • BamBam
    April Mamma skrev 2010-07-12 11:28:37 följande:
    Håller med....skulle aldrig låta mina söner bada nakna.

Kanske låter hemskt men jag kan ibland tänka att Tänk OM det sitter en pedofil gubbe och spanar in alla nakna barn....Huvva...
    Sitter där en pedofil på stranden så fantiserar han nog avsett om dina ungar är nakna eller ej.
    Kanske bättre att stanna hemma där ingen ser dom öht?
    Love me or Hate me. Either way i´m still on your mind.
  • BamBam
    Starkast skrev 2010-07-16 17:29:40 följande:
    Självklart går det inte att "utrota" dom.
    Men det går att undvika att ge dom våra nakna barn.
    Seriöst, vågar du sticka näsan utanför dörren ens? 
    Ja, det är sant. Jag har knullat med Marky Mark.
  • BamBam
    Starkast skrev 2010-07-17 15:34:53 följande:
    Varför skulle jag inte våga det? För att mina barn har badbyxor på stranden?
    Du får nog förklara dig lite närmare.
    Att tro att det ligger kåta pedofiler i varje buske som fotar nakna barn låter en aning.....överspänt.
    Och i händelse av att det verkligen finns en pedofil på samma strand som er, tror du att dina barn blir ointressanta bara för att dom har badkläder på sig?

Är man så nervös för att ens barn plötsligt ska finnas på nätet, ja då är det säkrast hemma.
  • BamBam
    Starkast skrev 2010-07-19 18:08:33 följande:
    Stackars dina barn...
    Nä, STACKARS DINA BARN.
    Så överspänd som du är så kommer det säkert kladda av sig på dina barn. Dina barn iföra bikini och badbyxor kan ju hamna på nån porrsida? Är det nakenheten som är det hemska?
  • BamBam
    Starkast skrev 2010-07-20 20:50:40 följande:
    Oj! Då är det synd om de allra, allra flesta barn. Eftersom de allra flesta bär badbyxor.

Förklara för mig lite närmare exakt HUR barn i badbrallor far illa?
    Gärna. När du förklarar för mig hur nakna barn på stranden far illa.
  • BamBam
    Starkast skrev 2010-07-20 20:53:50 följande:
    Tar faktiskt inte ett dugg på den psykiska energin att att mina barn har badbrallor på sig
    Varför skulle det göra det?
    Tror att dom menar att din överspändhet tar på energin.
    Kan inte vara hälsosamt att tro att alla är ute efter ens barn.
  • BamBam
    Starkast skrev 2010-07-20 21:00:55 följande:
    Varför skulle jag vara överspänd för att jag inte visar mina barn nakna?
    Varför skulle jag tro att alla är ute efter mina barn?
    Det skulle vara för att de är de vackraste varelser som finns på vår jord i så fall

Det är ju bra att veta vad man pratar om.
    Att inte vilja exponera sina barn nakna har inte i närheten av de "konsekvenser" du och andra föreställer sig.
    Det har nog snarare större konsekvenser att ignorera de saker man inte tycker borde finnas. 
    Alla dina inlägg har visat på att du tror att om dina barn är nakna så kommer dom bli fotade av en pedofil.
  • BamBam
    Pumpalicious skrev 2010-07-23 19:23:30 följande:
    enligt mig bör inga barn vara nakna på en allmänplats. Det kan man vara hemma.
    Selfish Geene skrev 2010-07-23 19:21:53 följande:
    och fotograferat nakna barn på badstranden för att sedan lägga ut bilderna på sitt pedofilforum?
    (det är det varningen gäller, de flesta är medvetna om att det finns pedofiler, men inte att man kunde använda en blöja för att skydda sig mot dom)
    Jag menar inte att badblöjan skyddar mot pedofiler. Den skyddar mot kiss och bajs, som inte jag vill bada eller trampa i.

Pedofilgrejen tog jag upp bara som en följd på många andras kommentarer om att det var "bättre förr". Tror bara man hade mindre koll förr helt enkelt.
    jag tycker det är ytterst märkligt att framträda på ett öppet forum med namn, bostadsort och foto på barnen om man är så rädd.
Svar på tråden Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!