BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej jag har bf 27 april 2011 bor i Malmö, ska på första vul den 16 sep så jag hoppas allt är bra..detta är mitt tredje lilla barn :) har två pojkar sen innan..
När har du bf??
/Emma
Hej,
Va kul! Jag har bf den 18 april. Detta är mitt andra barn, har en dotter som är 3 år. Spännande m vul, det skulle jag också vilja göra... Går du privat eller? Vi ska på "hälsosamtal" idag... Har du varit på nåt sånt? Var i Malmö bor ni?
hej!
Jag bor i Malmö och har Bf den 28 April enligt FL. Jag har en son på 4,5 år sedan tidigare så detta blir mitt andra barn! Ska bli spännande!
S.
Hej!
Jag bor i Malmö och har bf 12 april! :) ska på vul den 8 september spännnnnande! ;)
Vårt första barn!
Bor också i Malmö, i Slottstaden. Har bf 21 april
mår sjuuukt illa. Hur mår ni?
Ska på inskrivning den 14 sep och sen den 28 sep...vad är nu VUL nu igen,...? Vet inte om dom sa något om det
Va roligt m alla! Vi kan väl försöka följas åt lite här?
SuzR: VUL = Vaginalt Ultraljud som görs tidigt i grav då man bl a ser hjärtat slå . Jag fick göra det förra gången, men inte hos min vanliga bm, utan jag fick "tigga" till mig det hos min privata gyn som inte hade någon mödravård... Ni som fått tid för VUL, går ni privat? Jag ska höra m min bm idag, det lugnar ju trots allt att man får se hjärtat slå!
Annars mår jag bra, bara trött, trött och trött! Hade kunnat sova närsomhelst på dygnet!
Igår var jag på hälsosamtal hos min bm... Suck. Mödravården i Skurup är inte riktigt som i Malmö. Sist jag var gravid bodde vi i Malmö. Vul får jag inte göra, för de har ingen utrustning för det i Skurup! När jag sa att jag vill gå på ul i Malmö och inte Ystad kunde hon inte boka det. I Ystad har de t ex inte 3D-teknik på ul som de har i Malmö.
Nåja, jag har iaf tagit saken i egna händer och fixat så jag ska få gå på ul i Malmö!
Ska ni göra nupp? Jag tror inte jag ska göra det faktiskt... Vet inte än.