• abbi

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej!
    Jag bor i Malmö och har bf 12 april! :) ska på vul den 8 september spännnnnande! ;)
    Vårt första barn!

• abbi

Jag går på Capio Citykliniken på¨Singelgatan och där blir jag erbjuden VUL och KUB test!
    Ska dit på Onsdag för att göra vul och jag är liite nervös!

• abbi

Leia810: jag ska inte heller på inskrivning förän i vecka 14-15...

• abbi

Med mig är det också bra! Ska göra VUL på Onsdag! Är så sjukt nervöös! Då går jag in i vecka 10! :)

• abbi

Jag är också Vellinge tjej från början och bor nu i Malmö! Och känner ju faktiskt redan Suzr och yeahcarro... Hihi!
    Kan någon fylla i mitt bf? Sitter med iphone....
    Abbi: Bf 10 april

Går in i vecka 12 på måndag!!!

• abbi

Hihi såå kul att vi år många från Vellinge i denna tråden! Man blir ju väldigt nyfiken!
    Suzr är ju syster till min svägerska så därför är vi nästan släkt! Hihi sjöng även något år i kör, fast vilken kör snackar vi om??? Hahahhaha
    Yeahcarro: har jag gått i samma klass med 1-6 och spelat innebandy tillsammans med och är numera en väldigt god blogg-vän!
    Misswiren: vi har gått på samma skola i många år och du är ett år äldre än jag! Är kompis med Thilde.. ;)
    Smilla: du är ett mysterium! Hihi undrar om vi känner varandra? Vi har iaf nära BF datum.. Jag går in i vecka 12 på måndag!

• abbi

Oj vad ni har skrivit! :)

Smilla: jag sjöng i kyrkokören också! ;) och jag gick på Rosentorpskolan precis som yeahcarro skrev! Bodde på fågelgatorna! S T I N À heter jag! Hihi

Jag går också på Capio Citykliniken, har varit där en gång bar på VUL! Ska inte på inskrivning förän i vecka 15!
    Idag är det vecka 12!!!!!

• abbi
    SuzR skrev 2010-09-20 15:42:45 följande:
    ååhh vecka 12 coolt. Asså min mage..är så svullen och idag har jag ett 'tummy tucking anf hip tucking' linne och fan vad det sitter åt! Önskar det kunde synas på riktigt istället för att bara vara svullen...
    jag vet varken ut eller in, enligt alla grav kalenderar har jag nu gått in i vecka 10 (med bf datum 24 april som dokorn sa) men enligt doktorn förra veckan var jag bara i typ v 8+4 eller om hon sa  7+4...jaja jag får fråga igen när jag ska på inskrivning om en vecka...
    Mm coolt med vecka 12, men vill bara att det ska bli 12+ eller ngt för då är man verkligen över gränsen! :)
    Min mage var också sjukt svullen, men nu de senaste 1,5 veckorna har den gått tillbaka till normal.. Känner mig nästan lite smal, hahaha! :)
    Jag blir inte heller klok på mitt BF. Enligt VUL var jag i vecka 9+2 när jag var där och enligt FL är det BF 10 April. Men enligt bm var det 7 April.. Hmm antingen har hon sagt fel..eller så är jag snurrig!
  • abbi
    Smilla skrev 2010-09-20 16:35:30 följande:
    @abbi: Jag bodde också på fågelgatorna  =) Fast dock tror jag att jag bodde på fågelgatorna ovanför dig om jag har gissat rätt vem du är. Äh, jag får väl skippa min anonymitet här  =) Sara heter jag iaf.  

Min inskrivning är också i v 15 så jag ska dit v 41 för det. Vi kanske ses  =)  Men innan dess är det Nupp-test och första VUL-undersökningen gjordes ju för 2 veckor sedan. 

Min mage har också svullnat en del. Vi har tagit foto av magen lite då och då för att kunna spara i pyrets lilla bok. Glöm inte bort att ta foto förresten! Det är kul att ha i efterhand.  

SuzR: Men den räkningen stämmer väl? Om läkaren sa 8+4 i förra veckan då var du ju i graviditetsvecka 9. Nu är du i graviditetsvecka 10 men "utvecklingsvecka" 9+X.
    Jaa men då vet jag vem du är också! Du hade långt fint hår :) ?
    Jag skippade också min anonymitet...hihi!

Ja jag ska ju också dit vecka 41 på inskrivning, och KUB test (nupp) gör jag den 4 okt, så om en vecka är det dags för blodprov! :) Vilken barnmorska ska du till?
    Var även på VUL för cirka 3 veckor sen!
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö