BF våren 2011 i närheten av Malmö
Smilla: hur gick det på BVC?!
Smilla: hur gick det på BVC?!
Vad härligt!
Det är olika.. Hur ofta han äter.. Det är allt från 2 till 4 timmars mellanrum! På natten är det dock 4 timmar, tack o lov! :)
Sover gör han mkt fortfarande men inte lika mkt som i "början".. Han har vaken perioder på förmiddagen och kvällen!
William har också vakentid gaanska många timmar på kvällen.. Slumrar då o då men annars får han ligga i babygymet, bli buren en stund, i soffan på en kudde...osv.. :)
Smilla: hoppas det inte är kolik utan bara ngt tillfälligt..!
Jag är ute rätt mkt! Promenader, fikar och sånt! Men försöker ändå vara hemma och ta det lugnt också! Man behöver det! :)
Vi bor också på 3 våningen utan hiss men jag Mååste ut om dagarna! Jag bär honom upp i en mjuklift som jag sen placerar i liggdelen i vagnen!
Jag kan också få panik när han gråter men då tar jag bara upp honom och håller honom nära eller så behöver han bara rapa!
Amma har jag fått göra några ggr ute både på mobilia och i en park! Allt går! :)
Vi gav ersättning ett par veckor för att W skulle öka i vikt! Men nu slipper vi!
Jag har inte heller pumpat..
Hanna1983: Härligt att det gick så bra att vara iväg flera timmar!
Vi körde till Ullared igår, det gick också bra! :)
Här är högertutten favoriten, men tror det är jag som har favoriserat den inte William! :)
De flesta bebisar är lite extra gnälliga på kvällen..! Då vill W gärna äta 1 gång i timmen, men då är man ofta hemma så det är ok tycker jag!
Har ju också iphone med familjeliv app.. Guld värd vid amningsstunderna!
Hej! Jag kan också tänka mig att ses en dag! :)
Idag har det ju varit skiiitvarmt så William har legat utan byxor i vagnen.. Mysigt! :)
Vi är ute varje dag på ngt äventyr!
På lördag blir han 2 månader!!