Smilla- Nu har jag oxå bokat in mig på rund och sund med start i januari, tror att det var på onsdar på fm med Kerstin Faxe. Skall bli så skönt....har ångrat mig att jag inte gått där dom tidigare graviditeterna.
Det här med mamma kläder är svårt...tröjor, tunikor funkar utan att behöva köpa mamma kläder men jeans, byxor måste jag nu ha mamma kläder. Har i för sig några leggings från HM som jag kan ha fortfarande men det är nästan för kallt på vintern tycker jag. Jag måste ge mig ut och köpa ett par nya byxor då det känns för lite med två par jeans och gå i hela tiden...trist att lägga pengar på mamma kläder bara.
Var i veckan i stan med en kompis och köpte dom första kläderna till bebisen! Speciell känsla....barnen tyckte det var jättekul när jag hem med dom där små kläderna och konstaterade snabbt att det inte skulle passa dom...alldeles för litet....
Nu har jag skickat in min havandeskapsansökan för andra gången så får vi se hur fort det går innan jag får svar på ansökan....Hur länge har ni tänkt att jobba? Jag jobbar inom rättspsykatrin så jag söker särskilt om hot och våld så jag kommer gå hemma några månader innnan, beroende på vad FK säger....