• abbi

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Jag har nog också början till foglossning tyvärr! Eller så är det min ischias nerv som ligger i kläm? Började känna ljumsken i helgen och efter jag hade donat och burit och tvättat o städat så kunde jag knappt stödja mig på ena benet! Men men..

• abbi

Suzr: man kan nog ana lite på magen, men i och med att jag är lite mullig (hihi) sen innan så tror kanske folk jag bara ätit för mkt! Men visst ser jag det! :)

Idag är det vecka 13 för min del! Sköönt! Tog blodprov idag inför KUB! Om en vecka får vi se bebben igeeeen!

• abbi

Smilla: vilken tid ska du på KUB? Jag ska ju också dit på måndag! Då missade vi säkert varandra idag på provtgningen! Jag var där vid 7!

Jag är också nervös inför det. Men jag försöker tänka som så att jag gör det mest för att få ett extra ul!

• abbi

Mjb: åh vad underbart! :)

Jag vet inte om ichias kan vara som foglossning men jag har ont i den iaf! Hoppas bara det är den som är i kläm då!

• abbi

Hur mår ni idag? Själv mår jag toppen, men jag har fått ett jävla humör! Värre än vanligt, hihi! Usch jag kan bli skitsur och arg för minsta lilla! :( stackars min sambo!
    SuzR: du får vara snäll mot honom på jobb och förklara att jag inte kan hjälpa det! Hihi

• abbi

Hahaha stackars B och H på jobbet! ;)

Jag blir både gråtmild (som vanligt) och arg! Usch!

Åh så nu har du blivit inskriven? Härligt!
    Och KUB den 19? Då får ni se bebben igen! Kuuuul!

• abbi

Yeahcarro: jag bölar i vanliga fall till allt, men nu är det extremt!
    På måndag/tisdag kommer jag nog att berätta på jobbet... Är då i vecka 14 ju!

• abbi

Haha ja jag vet... Extreme home makeover!
    Jag grät till Ellen degeneres (stavning) på TV3! Nej jag måste ta mig i kragen och inte vara så arg och lättstött! Kan inte vara kul för omgivningen! :)

• abbi

Paulamaula: vad underbart att det gick bra! Är nervööös inför vårt kub på måndag! :)
    Hur lång tid tar det?

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö