• Direkt76

Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?

Har fått svaga positiva streck på testlagret fyra dagar i rad nu. Från bim-1 till idag, bim+3. Har inte blivit starkare. Hcg ska ju dubblas var 2-3:e dag men det verkar inte göra det för mig.

Vid förra grav i augusti testade jag tokstarkt positivt på bim+3 (blev tyvärr mf 7+1).

Nån som haft så men inte blivit missfall?

Vet att det är bara att vänta och se i den här branschen men skulle vara intressant med lite info ändå.

• Svar på tråden Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?
  • Direkt76

Hur ofta testade du? Blev det "plötsligt" starkt eller ökade det efter som?

Grattis förresten! :)

• Direkt76

eller ett meddelnade till inboxen.

• Direkt76

Tack för mailet! :)

Syntes ju tydligt att det vara ganska svagt de första dagarna. Kanske kan bli nåt av det här ändå, vi får väl se. Denna olidliga väntan!

• Direkt76

fler med erfarenhet av detta? måste inte vara när det gått bra, vill även veta när det inte gått bra.

• rivkale

Jag har också haft jätyesvaga svar på testlagrets. Men clearblue var det inga problem att avläsa.. Jag är bara i v 4+5, så jag oroar mig också. Hoppas hoppas att det går bra för oss! Men jag tänker nog välja att ttro att det är fel på testen inte på bebin!

• ellabella76

När vi skulle bli gravid med trean så vard det så där för mig. Svagt på bim-3 ännu på bim och ännu svagare på bim+1 sedan kom mensen några dagar senare. Detta hände tre månader på raken men de två sista fick jag t o m mens den dag jag skulle ha. Så här efteråt har jag läst om kemisk graviditet och det var nog det jag hade. Var till gynläkare men allt så så fint ut det enda han tyckte var att jag lätt blev väldigt lätt gravid. På tre cyklar på raken....det var ovanligt tyckte han. Sen hände det igen, fjärde månaden, och han är nu fjorton månader=). Nummer fyra på GGlad nu. Nu behöver det ju inte bli så för dig utan man kan ju ha lägre hormonnivå också så vänta och se. Strecket har ju inte blivoit svagare iaf.

Svar på tråden Svaga test flera dagar i rad. Kan det gå bra ändå?