• Skrippo

MF elle MA efter det att man sett hjärtat slå?

Är gravid igen efter FET

Jag är i V7+4
    Började blöda i 6+2, eller små bruna fläckar i trosan dagligen.
    I tisdags var jag på VUL, var då i 7+1 och man såg då tydlig hjärtverksamhet. Men gyn mätte aldrig fostret eller så bara sa att han såg "tydlig foster struktur".
    Men han kunde inte se varifrån blödningen kom men den verkade inte komma från livmodern..
    Jag har idag börjat blöda mer och mer färskt blod. Som lättare mens, men jag har inte ont.

Någon mer som upplevt detta?
    Hur gick det för er?

Ska efter mycke tjat få komma in på kontroll imorgon...

• Svar på tråden MF elle MA efter det att man sett hjärtat slå?
  • Philippa

Jag fick se hjärtat i vecka 8+5 men fick MA i vecka 11+3, då hade fostret varit dött i ca 1 vecka...

Håller tummarna för dig!

• Mumsa73

Jag har varit med om blödning kraftig som en mens och den graviditeten lyckades. Tar du tabletter som man tar i och med riklig mens? Vad heter de nu igen?

• Skrippo
    Mumsa73 skrev 2010-10-15 18:22:35 följande:
    Jag har varit med om blödning kraftig som en mens och den graviditeten lyckades. Tar du tabletter som man tar i och med riklig mens? Vad heter de nu igen?
    Menar du cyklo F?

Nä jag tar inga tabletter.
    Gjorde  FET i naturlig cykel denna gången
  • Mumsa73

Jag fick rådet av ivf-kliniken att börja ta cyklo f samt ta det lugnt när jag blödde som en mens. Men fråga innan för säkerhets skull. Hoppas allt går bra.

• Skrippo

Ska ju in på kontroll imorgon.... SÅ vi får se vad de säger...

Någon mer som vill dela med sig?

• underverket 06

Min läkare sade att efter det man varit på vul o sett ett hjärta slå är missfallsrisken ca 1%. Tyvärr är det ju någon som drabbas, trots att det är så lite risk. Hoppas blodet beror på något annat. Håller tummarna.

• Skrippo

Var inne på kontrolld. Blödde fortfarande sparsamt.
    Hon kunde då inte se varifrån blödningen kom.
    men fostret var för litet för sin ålder men hjärtat slog fortfarande.
    Menhon sa det lutar åt missfall. De toh hcg blodprov och jag skulle återkomma på fredag.
    Vid lunch tid fick jag fruktansvärt ont, mår illa och blöder MASSOR.

Bara gråter...

Svar på tråden MF elle MA efter det att man sett hjärtat slå?