• Thessla

Hur kan man prioritera bort bra vinterkläder till barnen??

Tycker inte att det finns några lyxoveraller, inte så länge de fyller sin funktion och så länge det gör det så får de kosta vad de vill. Att vår dotter är bra klädd och att det inte finns någon risk att hon blir kall/blöt är det viktigaste.

~ du är din egen lyckas smed ~
  • Thessla
    Stumpan83 skrev 2010-12-03 12:25:06 följande:
    Ang Didrikson, kan jag inte vara mer nöjd med vår iallafall. Sonen fick den när han var ett år och skulle börja dagis. Lite stor dock. Han använde den även som tvååring och nu är dottern också inne på andra säsongen med samma overall. Det enda som ser slitet ut är bandet som går under skorna annars ser den ut ungefär som vid första säsongen, mössan han fick till är också på sin fjärde säsong. Detta kallar jag kvalitet! Barnen har aldrig fryst i denna overall eller blivit blöta.
    Jag håller med, vi har en Fernie covorall åt vår dotter och hon är aldrig blöt eller kall, den är super! Men jag tror det handlar om vilken modell man väljer, vi hade för ett par år sedan en två-delad till henne, också från Didrikson, och den var vi inte alls nöjd med. Men deras Fernie är toppen!
    ~ du är din egen lyckas smed ~
Svar på tråden Hur kan man prioritera bort bra vinterkläder till barnen??