• vulcanica

Jag behöver större socialt nät

Hej, är ensamstående mamma ,48 år ung med en skötsam son på 15 år som nu går sista terminen i grundskolan,han skall läsa vidare på gymnasiet kommande höst.
    Vi bor ca 2,5 mil från  Malmö och trivs bra.Bott i Skåne i ca 10 år.

Iom att vi flyttat x antal ggr i livet men nu rotade sedan ca 10 år tillbaka så har gamla vänkretsen sinat,mest pga av avstånden blivit för stora.Det känns inte helt lätt att skaffa nytt socialt nät när man är vuxen,alla tycks ha fullt upp med sej och sitt och det har väl även jag till viss del.

Mina intressen utöver sonen är MC livet.
    Har många bekanta inom MCvärlden
    Jag kör själv en customhoj.
    Kör både hemma i Sverige såväl som utomlands.

Tycker om att vandra i naturen,
    är f.ö. ganska öppen för det mesta av vardagliga ting.

Finns det fler som känner likadant ang sitt "tunna" sociala nät?
    jag finns isf att nå på  sandramarieno1@yahoo.se

• Svar på tråden Jag behöver större socialt nät
  • Simba2
    Pratar gärna med någon av er, ni får gärna lägga till mig! [email protected] Hej! Här hittar ni en glad tvåbarnsmamma på 40 år. Som vill träffa nya vänner online. Är gift så jag söker endast seriiösa vänner här. Gillar att träna promenader, familjen, djur m.m. Hör av er om det låter intressant. /En som saknar nya vänner.    Har gjort min GBP - 1011?? Har gott ner 40 kg.  Jag är alltid öppen för att träffa nya männikskor. Men jag bor i Småland. (har dessutom gift man med två barn som är födda 00 och 02. Jag är 40 år. men det är ju inget hinder) OBS! Vi bor utanför Ljungby!
  • Aneia

Hej
    Synd att vi inte bor närmare varandra. (bor i Eskilstuna) Är 47, (gift) har en son på 23, och jag kör också en customhoj, aldrig kört utomlands men det är ju inte försent att prova! :)

Svar på tråden Jag behöver större socialt nät