• mamion

Hur stora fötter har din son som är mellan 3-4år?

Skriv gärna skostorlek, exakt ålder i år och månader och om du vet längden i cm får du gärna ta med det med!

Tycker det här med storlerkar är så svårt och min son har nu storlek 28 i sina vinterstövlar och han är bara 3,5 år

• Svar på tråden Hur stora fötter har din son som är mellan 3-4år?
  • mamma till tre busungar

Son 2 år 9 månader. Snart 3 alltså. Stl 22 cirka.

• Tuffen

4 ½ år gammal, storlek 30.

• TheMother

Storlek 28 och han är BARA 3,5 år??
    Min son är knappt 2,5 och i typ oktober eller november köpte jag senaste allvädersstövlarna och DE är i storlek 28!
    Förlåt, min son är ju för ung för att du ska ha nytta av att veta hans skostorlek, man kunde inte låta bli att kommentera när jag såg att du skrivit "bara". :-P

• maadicken

son som strax fyller 4. 16,3 cm är fötterna. storlekarna i skorna varierar enormt! vinterkängor i stl 30, gummistövlar i stl 28, och joggingskor i stl 26 som fortfarande passar, samt POP:s mockasiner i stl 24-25...

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • AW76

Jag svarar för min dotter som är precis 3 år fyllda. Hon är på gränsen att växa ur storebrors 26:or som han hade när han var 3 år och några månader. Så hon har faktiskt större fötter än vad han hade i samma ålder. I sommar blir det nog ca 27 på skorna, och jag blir inte förvånad om hon kommer ha 28 nästahöst/ vinter. Hon är då drygt 3.5 år (på hösten)

Jag upplever nog som att hon har ganska stora fötter, men det är bara för att jag jämför med storebror i samma ålder. Han har nog egentligen små för sin ålder (?). 5½ år och har 30 i stl.

• Majan78

Han har precis fyllt 4 (igår) och har storlek 28 på vinterskorna. Tror hans fötter är 16 cm.

♥ V 2007♥A 2009 ♥
  • gryning2

Han är 3år 4 mån och har storlek 26 på vinterskorna. Fast nu undrar jag om de inte börjar bli för små, typiskt om jag måste köpa nya nu i februari när vintern snart är slut...

Mamma till H född 071017 och Bönan BF 110624
  • Sara1977

Min 3-årong har stl 27 i vinterskorna....får nog köpa 28 till våren...ha har ganska stora fötter.

• redneck girl

har en som blir fyra i april och han har 28 på vinterskorna.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • augustisten

Förrförra hösten när min son var drygt 2,5 hade han 16,5 cm fötter vilket var ungefär storlek 28... nu i höstas när han var drygt 3,5 och vi köpte vinterskor var fötterna 19 cm - dvs storlek 30/31. Nu har han precis fyllt fyra och jag har inte mätt fötterna men han klagade igår över att skorna är små - och de hade två cm "växtmån" så jag gissar att fötterna vuxit ett par cm till. Och inte är det vår i sikte precis...

Han har nog ganska stora fötter för sin ålder.

• vivi85

Pojk 3 år precis (fyllde i söndags) har storlek 25,,, Min tös som är 4 år och 2mån har oxå 25

• 3 Barnsmamma 06 09 11

4.5år och har 31 på sina vinterskor. Fötterna var då 18.5cm.
    Är en lång kille på118cm så då måste man ju ha nåt stadigt att stå på också

• Dr Mupp

4 år. Drar 28-29

If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • sarsparis

Strl 28 och är 3 år, men hans vinterkängor börjar bli små. Han hade stora fötter redan när han födddes.....

• Alexandra1233423

min son är 3 år och har 17.8 cm långa fötter. då drar han en vinter känga på 20cm... jösses... han har så smala fötter men de är super långa och han är kort till växten för övrigt.. skönt att se på denna tråden att det finns flera storföttade:)

• aztec

Skriver dotter, hon är 3,5år, har stl 30 i vinterskorna och 29 i sina andra.. Stora fötter verkar det som.

• tulip79

Sonen fyller 4 år om några dagar, han är 111 cm lång o har 27-29 i skor, beror på märke o modell. Har inte mätt hans fötters en i våras, men då var de 16 cm långa (knappt 3,5 år).

• tulip79
    tulip79 skrev 2015-10-19 07:30:45 följande:

Sonen fyller 4 år om några dagar, han är 111 cm lång o har 27-29 i skor, beror på märke o modell. Har inte mätt hans fötter sen i våras, men då var de 16 cm långa (knappt 3,5 år).

Har mätt om hans fötter idag (exakt 4 år) o de är drygt 17 cm långa. Fick ta fram nya gympaskor i stl 29 idag för han tyckte 28-orna var för små. Fötterna verkar alltså ha växt mer än 1 cm på ett halvår, o hela han har vuxit 9 cm på ett år.
Svar på tråden Hur stora fötter har din son som är mellan 3-4år?