Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Vill bara önska er lycka till! Har själv två underbara döttrar gjorda på storkkliniken Det absolut bästa jag gjort!
Vill bara önska er lycka till! Har själv två underbara döttrar gjorda på storkkliniken Det absolut bästa jag gjort!
Kan tillägga att då för 6år sedan fanns bara Storkklininken att välja på för en ensamstående. Idag finns många fler val, men eftersom jag redan varit där och allt gick bra kändes det naturligt att åka dit även nästa gång.
Jag brukade testa morgon och kväll, fick jag omslag på morgonen (hände aldrig) skulle jag åkt samma dag. När jag fick omslag på kvällen åkte jag tidigt på morgonen och brukade ha tid på Stork mellan 12-15. Funkade ju två gånger av tre (även om en av gångerna slutade i utomkveds) så det tidsintervallet verkar funka för mig iaf. Jag får oftare runt 24 timmar är 48. Brukar känna av "lossningen" på kvällen efter att det slagit om.
Hbg33. Konstigt att du fått info om att de inte för upp säden i livmodern. I deras informationsmaterial står klart o tydligt att de gör det och jag kan garantera att så är fallet. När jag gjorde mina insem så fick de byta kateter till en hårdare för att få upp den tillräckligt långt för min livmodertapp är vinklad. Tror nog de flesta kliniker gör denna typ av insem, vore konstigt annars
Glömde skriva att jag refererade till Storkkliniken