Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Miss Smilla: Detta är första gången jag provar med ägglossningsspruta så det ska bli spännande. Vad kul att du också har Gerard Butler som donator
Miss Smilla: Detta är första gången jag provar med ägglossningsspruta så det ska bli spännande. Vad kul att du också har Gerard Butler som donator
Månblomma: Vad tråkigt. Då hoppas jag verkligen att det tar dig direkt nästa månad. Håller tummarna för dig.
På väg hem från Köpenhamn nu. Tog ÄL-sprutan i måndagskväll så skulle ha ÄL imorse. Hade smärta i magen igår men vet inte om det var biverkning från sprutan el om ÄL var igår. Hoppas iallafall och håller tummarna allt vad jag kan. Nu är det bara denna jobbiga väntan...
Evileve72: Mina test brukar visa svagt ett par dagar innan ÄL så det behöver inte alls bli imorgon.
Anifree: Ser onekligen positivt ut. GRATTIS När har du bim?
Miss Smilla: Håller verkligen tummarna för dig. När kan du börja testa?
Hoppas hoppas
Anifree: usch vad tråkigt. Jag håller tummarna för dig och hoppas att det inte är någon fara.
Miss Decibel: Vad skönt att det gick så bra när du berättade för familjen. När ska du börja?
Philipsson: Vem är du att döma andra? Har folk dömt dig i ditt liv för de valen du gjort så är det ju olyckligt. Jag är själv en av dessa mammor som skaffat barn med hjälp av donator. Jag vet att mitt barn kommer att få all den kärlek och omsorg hon behöver av mig och mina närmsta. Dessa barn är så hett efterlängtade och man får ju förklara för dem när de är äldre hur vår längtan gjorde att vi tog den möjlighet som gjorde att vi fick våra älskade önskebarn. Hela grejen med att skaffa barn är ju egoistisk, vare sig man är singel, i ett parförhållande eller i ett homosexuellt förhållande. Jag älskar min dotter oerhört mycket och är stolt över att jag tog det beslutet som gjorde att jag fick henne.