• Månblomma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag fick en lista från Stork. Tror det var för att alla mina önskemål inte kunde uppfyllas av en utan hon sa att jag själv fick välja vilket önskemål (typ längd) jag ville ge avkall på sas. Där stod ögonfärg, hårfärg, längd, vikt och yrke/sysselsättning.

• Månblomma

Jag hade bett om en öppen donator. Nu fullföljde ju inte jag inseminationen denna månadenså jag vet inte om jag hade fått  någon av mina 3 alternativ men jag fick iaf en lista att välja/önska från. Den aktuella donatorslistan uppdateras varje vecka.

• Månblomma

Går allt bra för dig annars Annaloo? Är du inne på v 5 nu eller 6? Måste kännas härligt Min dotter längtar nu igen efter ett syskon

• Månblomma

Mmmbop: Du kommer få något papper från Storkklinik som ditt barn visar upp när dagen är inne sas om h*n önskar. Vad jag har förstått så ska man så snart man kan efter förlossningen kontakta Storkklinik som Annaloo skriver. Kanske inte det första man tänker på som nybliven mamma direkt men viktigt att komma ihåg!

Annaloo: Vad skönt att allt går som det ska Glad!

Miss Smilla: Lycka till! Hoppas på ett pluss Glad!!

• Månblomma

Jag kommer välja öppen med samma tanke som Mmmbop och Annaloo. Jag vill att barnet ska kunna få veta vem donatorn är osv. Jag tror att barnet skulle må sämre av att aldrig kunna få veta sitt ursprung än om donatorn inte lever upp till barnets ev förväntningar. Man kan ju aldrig veta hur barnet kommer reagera och må innerst  inne över att ha blivit tillmha insemination och de tankarna har plågat mig oerhört de senaste veckorna men jag har tagit ett beslut iaf. Ska beställa simmare från en spermabank så att jag har en lite klarare bild av donatorn, har känts konstigt att skapa ett barn med vem som helst, såhär har jag sett foto på honom som barn och läst lite av vad han skrivit om sig själv. Det känns bäst för mig.

• Månblomma

Hoppet är det sista som lämnar en säger de ju så fortsätt hoppas på ett positivt test Miss Smilla! Ska kika in här i morgon fm och jag hoppas du fått ditt tjocka streck då

• Månblomma

Miss Smilla: Mensen har inte kommit än väl? Dina nivåer kanske höjs långsamt så att du får positivt resultat imorgon eller i övermorgon! Så länge mensen håller sig borta är ju allt möjligt

• Månblomma
    Miss Smilla: Vad tråkigt! Förstår att det måste kännas tufft. Bättre tur nästa gång! Kram

Mmmbop: Vad härligt Glad! Tänk att du redan är så långt gången!Det är ju så härligt att vara gravid, jag älskade varje sekund med min dotter i magenSkrattande!

Snart är det vår tur (alla vi som inte plussat)!!!!
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!