• Månblomma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Carrebarre: Vad synd att det inte blev något denna gången! Hoppas på nästa istället!

Vecka 45 räknar jag med att åka igen och denna gången kommer jag fullfölja inseminationenGlad.
  • Månblomma

Kul med en del nya "ansikten" härGlad.

Till er som bestämt er för öppen donator på Storkkliniken: På information från Storkklinik står det att man måste meddela Storkklinik inom 2 månader efter födelsen att barnet är fött osv. Annars kan det bli problem om barnet vid 18 års ålder vill möta donatorn. Bara ett tillägg till det vi pratade om för några sidor sedan Glad

• Månblomma
    evileve72: Där jag bor kostar ett vul 1000 kr... Men om jag vore i din sits skulle jag göra ett vul innan jag åkte ner, det är det värt.

I helgen var jag på en loppis där det fanns ett bord med såååååå fina bebiskläder i superfint skick, 15 plagg för 100kr... Åh! Jag blev så sugen så det bara värkte i bröstet på mig. Nu väntar jag på mensen (som borde varit här igår) så att jag snart kan börja nedräkningen inför Köpenhamn Tror man kanske skulle sluta titta på både "Barn till varje pris?" och "Drömmen om ett barn". De är ju inressanta men det går ju inte särskilt bra för dem, vill inte att något ska sänka mig om ni förstår vad jag menar...

Förresten, är det någon som har ett bra recept på pizzasallad? Får inte till kryddningen bra (dressingen).

Ha en bra dag allihop!
  • Månblomma

Spännande Carrebarre! Hoppas den infaller på en bra dag Min nästa äl trodde jag skulle komma en onsdag eller torsdag men nu kom mensen en dag senare än beräknat så nu blir det kanske en fredag eller lördag istället. Hoppas på en veckodag, går många fler tåg-och bussresor då.

Miss Smilla: Hojta till om du hittar receptet!

• Månblomma
    Anifree: Lycka till!!

Min mens börjar ta slut och jag hoppas kunna åka nästa vecka om den utvaldes spermier anlänt till kliniken då
  • Månblomma
    Annaloo: Hoppas allt går bra framåt och att pyret växer till sig!!

Äntligen har det snart blivit dags för mig OM spermierna hinner fram i tid till kliniken Förvånad.Det hela blev fördröjt av en faktura som inte kom iväg i tid från kliniken men hoppas de lyckas speeda upp det hela nu. Jag är SÅÅÅÅÅ taggad och redo Solig!
  • Månblomma
    Miss Smilla: Ha ha,det måste betyda tur!! Av 75 miljoner måste en lyckas - lycka till! Nej, jag beräknar ha äl typ onsdag-torsdag (fast jag tycker mig redan ha känningar). Tidigare får det dock inte bli för simmarna kommer till kliniken först på tisdag.
  • Månblomma
    Anifree: Krya på er!

Jag tänkte just på symtom idag. Har de senaste månaderna verkligen varit uppmärksam på hur det känns i kroppen både före mens och äl och symtomen är ju så lika gravidkänningar sas! Min äl lär nog dröja tills slutet av veckan så snart är det ju min tur att insemineras och sedan gå och leta efter symtom de närmaste 2 veckorna... Önskar det fanns vissa symtom som man BARA får när man är gravid! Illamående visserligen men det är olika hur tidigt man känner av det ju. Hur som helst, längtar efter min glada gubbe och sedan efter plusset Glad!!!

Miss Decibel: Välkommen till tråden! Jag nämnde det för min familj när jag hade funderat på det ett tag. Min pappa trodde nog att jag skojade, min mamma tyckte det var en helt ok idé men tyckte jag skulle vänta tills min dotter blir äldre (hon är nu 6½ år) och min syster tyckte det var en bra idé. Men det kändes ändå som att det här är något jag vill ge mig in i utan min familjs direkta vetskap ändå sas. Mina vänner stöttar mig och tycker det är en bra idé och det är de som vet hur nära inseminationen jag verkligen ärGlad. Min familj får veta det när jag är gravid.
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!