Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Behöver råd här tjejer. Positivt ägglossningstest igår kväll men vi åker inte idag, känns rätt men ändå inte så jag förbereder mig en månad till (om det inte sammanfaller med min dotters födelsedag, då får jag vänta tills mars...). Jag vill inget hellre än bli gravid men min dotter måste vara med på det också (vilja det menar jag)plus att jag behöver äta lite bättre innan nästa gång såjag känner mig i toppform.
Hur som helst, idag när jag vaknade efter att ha sovit bra i natt ligger min temp på 36,9. Hm. Det brukar den ju ligga på efter äl. Jag kände på tappen och den känns inte mjuk (men det kan ju ändras inom några timmar). Känner mig blöt men får inte ut något riktigt blött sas utan mer lite klibbigt (ursäkta beskrivningen men tror inte ni är så äckelmagade ). Kan äl redan ha varit??I natt menar jag. Hade gärna gått till gyn för ett vul men det kostar ju 1000 kr och känner egentligen inte för att lägga ut de pengarna men det kanske jag måste för att få klarhet. Jag gjorde ett äl-test i går morse som var negativt och sedan ett kl 20 som då gav glad gubbe. Får se om jag får nån älkänsla i kväll. Men annars, kan jag få ägglossning väldigt snabbt efter utslag?? Isf måste jag ju göra flera tester på dagen så att jag får chans att hinna insemineras innan ägget släpper, dvs ta nattbussen ner och insemineras så tidigt som möjligt. Jag kan ju ha fått stegring när som helst på dagen menar jag. Hur brukar ni vara nertill dagen efter ni fått glad gubbe?