sthlmsliv skrev 2012-06-10 20:44:54 följande:
Hej,
Carella: Testa redan 7 dagar efter insemination? Funkar det? Spännande är det i alla fall:)
Månblomma: Resan kommer gå jättebra, det är ju väldigt lätt att promenera från metron till storken så det kommer gå som smort:)
Det har bara gått 5 dagar sedan insemination men det molar och ilar här os mig, men jag tänker att det måste vara för tidigt att känna ngt. Det är nog bara min cysta som sitter på ena äggstocken som tynger ner och då känns det lika dant. Jag kommer ihåg sist när jag var gravid och jag trodde det var mensvärk och funderade varför mensen aldrig kom, men det var ju ca 2 veckor efter själva tillfället så att säga:) Det här är ju väldigt tidigt. Eller vad tror ni?
Sjukt, jag tror på tankens kraft och vill tänka positivt, Samtidigt vill jag vara mentalt förberedd på att det inte funkat så att jag inte blir jätte besviken när det är dax för test...
Trevlig söndagkväll:)
Hoppas att det (även om det är tidigt) är grav-molvärk
Vilken metro tar du till Storken? Vi brukar gå genom stan, vilket min dotter tycker är lite väl långt, men sist skulle vi ta metron tillbaka till stationen men fick då åka till någon annan metrostation och byta. Det var jättekrångligt men funkade tack vare en snäll danska
Jag trodde att det typ skulle vara en hållplats till tågstationen och att det inte krävdes något byte men tji fick jag alltså.