• AmandaaElisabeth

Könsultraljud i Norrköping?

Vad jag förstått så gör dom inte de där på barnmorskemotagningen, utan man måste söka privat.

Finns de någon anna klinik här som kollar könet eller måste jag söka mig till linköping?

Tog reda på könet med dottern så vill göra de nu me, så mycket lättare att planera osv.

Någon som vet? :)

• Svar på tråden Könsultraljud i Norrköping?
  • Celia03

Jag bor i linköping och vet att många kompisar som bor i norrköping åker hit till linköping för könsultraljud. Kolla crocus hemsida (http://www.crocus.nu/), dom är helt underbara även om det kostar litegrann....

• Queenie

Finns inget vad jag vet här i Norrk, närmsta är Link - Storken el Crocus. Själv ska jag till Crocus igen nu om två veckor =)

Skitungen 100715 Sockerbiten BF 110826
  • krakel

nop de görs inga könsbestämmnings UL här utan i Linköping på crocus som de ovan sagt, men om du bor och gör ditt >UL här så kan de säga va det är för kön om du frågar...

Har inte själv velat fråga men tor nog iaf til 99 att de svara om de ser

• Tyva

Hejsan. Jag heter Jenny jinnestrand I NorrkOping. Jag behtar en flicka som ska heta Molly. Forsta veck an er jag I fick kendra att jag blev gravid pa stubborn. Mohd. Inlektuellt befruktad. Vet ej vem han er. Mvh Jenny jinnestrand. Norrkoping sverige.

Svar på tråden Könsultraljud i Norrköping?