• angeline19

Önskar att jag hade en mamma...

Hej, jag är en tjej som fyllde 19 den 17/5.
    När jag var liten så flyttade min mamma ifrån mig, Och min pappa dricker jätte mycket och håller på...
    Jag har ofta sovit ute förut och fått flyttat runt till kompisar och så...
    Orkar inte skriva hela historian här... allt e jobbigt :(

Allt jag önskar är att jag har en mamma. Finns det fler här som har samma jobbiga liv som jag har?
    Eller någon vuxen tjej som vill ha ett extra barn :( Jag älskar barn och att träna. Det är mina intressen.

Jag vill så gärna ha en familj som jag kan stå nära och dela mitt liv med :(
    Finns det någon som känner som jag? Eller som har plats för en till i familjen....

kramar 

• Svar på tråden Önskar att jag hade en mamma...
  • Emmi27

Men lilla gumman =( vad sorgligt det låter, önskar jag kunde hjälpa dig {#emotions_dlg.flower}

• LEJN

Var bor du någonstans? Det kanske är svårt att komma in i en ny familj men du kanske kan hitta "äldre" par som kan tänka sig att umgås med dig och vara lite "extraföräldrar" ibland? 

• JeanneDArc

Jag har i princip samma utgångspunkt här i livet som du, han dricker och hon stack när jag var ett par veckor. Men jag är en rätt normal människa med egen familj. Du skapar ditt liv och din framtid, inte de.  Vill du snacka mer så inboxa.

• Willowtree

Usch vad jobbigt, vilken stad bor du i? Har du släktingar som kan ta hand om dig?  Kramar

• Lillsnufflan

Kram på dig! Jag skulle så gärna hjälpa dig. Du har inte någon kompis med rara föräldrar som kan stötta dig?

• angeline19

Nej jag har ingen släkting eller så :( jag vill bara få vara delaktig i någon familj :(

• E4666

Har du provat via Svenska kyrkan på orten där du bor? Tror inte man behöver vara religiös för att gå dit och prata, och är det några som kan hjälpa dig så borde det vara dem.

Svar på tråden Önskar att jag hade en mamma...