Är du smartare än en 15 åring
Hittat i sonens papper från senaste lägret
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-26 23:00
Vad det gäller potatis och chips frågan så är det kg jag menar..men det gick inte att ändra nu...sorry
Hittat i sonens papper från senaste lägret
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-26 23:00
Vad det gäller potatis och chips frågan så är det kg jag menar..men det gick inte att ändra nu...sorry
njaa 5 av 6 rätt iallafall
"15-åring" är jag smart nog att veta att man skriver i alla fall. Notera bindestrecket.
5 av 6. Äter inte chips, så jag har inte direkt lusläst på påsarna!
Jag är väldigt säker på att det går år mer än 8 potatisar för att göra ett kilo chips! Eller är det riktigt gigantiska bakpotatisar i TS fall? ;)
Fyra av sex. Visste inte vad pica var och hade fel på potatisfrågan. Tänkte att om man nu har ett kilo chips så kan det ju inte vara sådär jättemycket av det som är kryddor, så då bör det vara åtminstone åtta potatisar. Men tji så fel jag hade.
För jag menar, om det var hur många kilo potatis som gick åt till ett kilo chips så hade jag knappast svarat 8. Nu tog jag bara det högsta antalet eftersom jag trodde frågan handlade om hur många enstaka potatisar, typ...
Nu måste jag bara kommentera att postmannen inte ringer någon gång alls i filmen. Filmen handlar inte om en postman överhuvudtaget faktiskt då namnet är en direkt översättning från den engelska titeln som betyder ungefär en olycka kommer inte ensam
Jeijj! Full pott!
6 av 6 rätt trots nån gissning,men sunt förnuft fick råda.