Avslag, hur länge?
Hur lång tid hade du avslag efter förlossningen?
(har du flera barn så svara för den senaste förlossningen;)
Hur lång tid hade du avslag efter förlossningen?
(har du flera barn så svara för den senaste förlossningen;)
Sist gång höll det på i 12 veckor. Den här gången vet jag inte än, det är bara en dryg vecka sedan jag fick barn så det har inte slutat än, men har en känsla av att det definitivt inte kommer hålla på lika länge som sist.
Höll igång i ca 2 ½ vecka. Tror jag mig minnas.
Efter första barnet blödde jag i 8 veckor, dagen efter att det slutade kom mensen tillbaka, hehe.
Efter andra barnet var det max en månad, 5 veckor och betydligt mindre blod under hela perioden.
Efter första barnet blödde jag i 8 veckor, dagen efter att det slutade kom mensen tillbaka, hehe.
Efter andra barnet var det max en månad, 5 veckor och betydligt mindre blod under hela perioden.
Två veckor. 10 dagar med första barnet.
ca 3 veckor båda gångerna, känns fullt tillräckligt för det är ju inte så trevligt :-/
ca 5 veckor sen en kom mensen igång en vecka senare :)
Blödde som kraftig mens i drygt 6 veckor och ett par tre veckor efter det betydligt mer sparsamt (? mer sparsamt? vad heter det? mindre mängd i alla fall )
Drygt 8 veckor, kanske 9. Minns inte exakt. Började med minipiller direkt efteråt och mensen kom inte tillbaka förräns jag slutat amma.
1:an - 4 veckor sen kom mensen 2 v senare
2:an - knappt 2 veckor nu och den är borta
Ca 3 veckor. De sista två Veckorna var bara sårvätska dock och enda gången jag blödde mycket var de två första dagarna.
Båda gångerna 12 veckor. :P
så de är normalt med 2 veckor också? jag har haft lite över 2 veckor och de har minskat massor har inget på natten och bara lite om dagen. trodde inte de skulle avta så mycket för jag blödde massor i början
6-8 veckor de tre första gångerna. Denna gången blödde jag rejält i 2 veckor och nu skvättblöder jag var tredje dag ungefär. Liten är 5,5 vecka. Riktigt tradigt!