IVF/PGD väntar på eller är igång
Tack kattflickan!! De är 2-3 månaders väntetid till info möte sen börjar vi så fort de hittat en analys :0)
Tack kattflickan!! De är 2-3 månaders väntetid till info möte sen börjar vi så fort de hittat en analys :0)
Wiggum, hoppas du får en bra kväll!! Jag försöker att inte tänka på så mycket, men just nu är jag bara så glad att jag går små ler hela tiden *haha* Men har ju skolan annars som tar extremt mycket tid då jag läser på dubbel heltid och jobbar ibland och försöker ha ett liv utanför skola o jobb ;) Men de är väldigt skönt att ha mycket nu med, jag vill bli klar till maj ca för då hinner jag jobba innan bebis kanske kommer.. =0))
Insåg just att de är inga som längre frågar om vi ska ha barn snart.. Och nu när vi vet pgd ivf så vill man ju berätta att de nog kommer snart.. Men alla slutat fråga, är de tecken på man är gammal? Haha är 30 ;)
Yrja, jag är öppen som person och skäms inte för vårat fel.. Är uppvuxen med detta då min mamma hade en son som dog av detta min lillebror tror därför jag är så öppen min mamma har alltid varit otroligt öppen om de och glad för de idag :) de närmaste vet och de man träffar ofta, så de är kul :))
Imorgon börjar min vikt nedgång på 10 kg för att få behandling, lika bra ta de nu om vi skulle komma dit så de inte står i vägen. :)
Tjej25: det är BMI gräns 30 för att få på börja behandling i hudding sa dom i Halmstad.. :)
Snuffan; Håller tummarna!!! =0))
Tjej25: I Halmstad sa de BMI gräns 30 och på Huddinge har de sagt till en annan att de är BMI gräns 35.. Jag har bara 5 kg kvar till BMI 29 så jag planerar hålls mig under 30 försäkerhets skull med tanke på olika bud..
Vad är ET?
De görs då i samband med ivf antar jag? El vid FET ex? El är de nått speciellt?