• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Sthlm har fått remissen och ska bara kollas av läkare sen får vi snart tid :0))

• simple82

tänk att vi snart med är igång att de har remissen och att läkaren skulle bara bedöma sen står vi i kö och då får vi komma till huddinge senast slutet av feb sen är de "bara" hitta analysen sen börjar vi. Så från feb senast ska vi va redo att börja när som sa hon, för vi börjar så fort de hittat analys.. känns helt overkligt att snart är de våran tur.. =0))

• simple82

Har mensvärk idag, mår illa o ingen matlust... Stressen över skolan och pgd börjar nog göra sig påmind kanske, för har varken mens el äl och gravid har jag svårt att tro efter 5 år *haha* Inte alls på hurmör idag..Suck..

• simple82
    LS 1976 skrev 2012-11-26 20:16:03 följande:
    Idag har jag varit i kontakt med RMC, ska på ultraljud den 11 dec.
    Va kul!!! =0))
  • simple82
    Yrja M skrev 2012-11-26 21:20:09 följande:
    Kram vännen! Vad är det med PGDn som känns stressande?
    De är alla tankar som snurrar och oron för att de inte kommer funka som är jobbig och stressande.. väldigt jobbigt ibland bara gå vänta. men som tur är har jag en väldigt förstående omgivning både hemma och i skolan..
  • simple82

Tex fan va kul!!! Blir helt rörd här, shit va kul!!! Va inte längsen ni va i Sthlm ju!! Ååå va kul!!

• simple82

Kollar posten som om de vore julafton varje dag nu men varje dag besviken.. Inga papper från Huddinge att vi står i kö :0(

• simple82

fick brev från huddinge idag och där står de att de är väntetid till tid 1-3 månader och sen för behandling 4-12?!?!?!!? Månader?!?!? Och vid tiden för besök står att de är för nyutredning och för att ta ställning till EV pgd behandling.. Först att de står EV pgd behandling, tänk om vi inte får de, sen ny utredning och sen 4-12 månader innan på börja de..

prata med huddinge i morse innan jag visste jag fått detta och hon sa 2-4 månder innan besök och sen börjar man så snart man kan bara och de räknas att vi stått i kö från den 26/10-- så på henne lät de ju som om de är klart vi får de..men i pappret el sånt de skickar till alla tror jag står de ev.. och så lång tid?!?!

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång