IVF/PGD väntar på eller är igång
Nått som jag inte kan släppa, har alla ni lätt för bli gravid naturligsätt? Jag har ju aldrig blivit de trotts 5 år utan skydd.. Tänk mode gör att vi inte heller lyckad på pgd..?
Nått som jag inte kan släppa, har alla ni lätt för bli gravid naturligsätt? Jag har ju aldrig blivit de trotts 5 år utan skydd.. Tänk mode gör att vi inte heller lyckad på pgd..?
Gud va spännande!!! Grattis till att va igång!! Väntar på tid än, lite sugen på ringa imorgon fråga haha
Yrja, grattis!! Vilket försök tog de sig på?
Håller tummarna nellang att de växer!!!!
Malinotomas vet inte hur man gör maila o fråga :) bra gjort!! :))
Halmstad visste inget heller typ så de skicka remiss till Lund för att få uttalande om vad där genetiska tyckte sen skicka Halmstad oss till Huddinge.. Men då är mitt fel direkt dödligt, så kanske därför de gick med på de så självklart..
Gossi jag beklagar verkligen!! Skönt att ni redan har en son som kan hjälpa till att gå vidare om de är de ni känner är de rätt för er
Gossi, vilket försök va detta? Håller tummarna!! Stanna gärna med oss ändå.. :)
Vill ha tid till Huddinge nu för info så man har nått se fram emot... :0(
Känner mig uppgiven idag, vet inte varför känns som om allt börjar komma i fatt om pgd inte funkar.. Men prata med Huddinge idag och nästa vecka kommer vi få veta när vi ska dit.. Känner mig ändå helt tom och är inte så mycket i skolan men känns ändå som om jag drunkar i allt...