• RingRing

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej!

Tänkte starta upp en ny tråd där vi som väntar på eller är igång med IVF/PGD kan samlas.
    Jag vet att det redan finns en tråd för PGD:are men det är inte så många som är aktiva där så jag tänkte att jag startar upp en ny så kanske det är några fler som hittar hit. 
    Vore kul att få prata med andra som är igång med behandling eller som är i start groparna. 

Ni kommer alltid finnas i mammas hjärta Isak och Ellie....
  • Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång
  • RingRing

Puhu kan ny äntligen andas ut. Ruvar nu stolt på 2 st fina blastocyter. 12 st hade gått till analys ( tydligen hade 2 st till blivit befruktade efter att dom kollat i fredags) och 3 st var friska. Vi valde att få tillbaka 2 st och så odlas det 3:e vidare och så får vi se ifall det går att frysa. Är så lycklig

• Kattflickan

Grattis ringring! Jättebra resultat!

Mina bröst har börjat ömma massor idag, hoppas det betyder att hormonnivåerna är på väg uppåt! Jag blev så nedslagen imorse men försöker att tänka på att det ju var ett plus iallafall. Jag läste i nån tråd att hcg nivåerna kan öka trögare i början vid Ivf, särskilt med blastocyster, nå fler som hört det? Jag greppar efter halmstrån!

• Ulrika 80

Kattflickan, Hoppas hoppas att det är då
    Ring RIng, Vad roligt, hoppas nu allt går bra.

• Chief Wiggum

Jag är så glad för er skull Millan och RingRing, hoppas att de fastnar och göttar till sig rejält nu. Själv så väntar jag på telefonsamtalet om att analysen är klar och att vi kan sätta igång. När jag vid nybesöket frågade om de trodde vi skulle kunna börja innan sommaren sa de ja. Så varje dag som går, desto närmre är telefonsamtalet Glad

• RingRing

Tack tjejer för tumhållningen

Lever i mitt lyckorus fortfarande.

Kattflickan: hoppas på höga hcg resultat. Det är jobbigt att vara ovetandes. Känns skönt att höra att du känner dig lite positivare nu än vad du gjorde i går morse. Lycka till!

Chef wiggum: hur länge sedan var det nu var och lämnade blodprov?

• RingRing

Kattflickan och Gossi hur går det för er?

Är själv inne på rd 2 vad tiden går långsamt...

• Kattflickan

Jag ska ta om mitt hcg prov imorgon, det var lågt i tisdags. Jag hoppas det ökar.

Spännande Ringring och verkligen superbra att ni fick ut friska ägg!

• Kattflickan

Jag tog nytt gravtest imorse. Det var blankt! Så jag har nog fått ett tidigt missfall. Tog blodprov imorse för att få det bekräftat.

Känns jättedeppigt att det nästan gick. Nu hinner de nog inte med en omgång till med mig innan sommaren. Känns jättejobbigt!

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång