IVF/PGD väntar på eller är igång
Gör dom ultraljud på Huddinge? Fick min mens idag och jag gjorde ett ultraljud i Halmstad när remissen skickades som såg bra ut.
Gör dom ultraljud på Huddinge? Fick min mens idag och jag gjorde ett ultraljud i Halmstad när remissen skickades som såg bra ut.
Folliklar?
Får hoppas att jag kan göra de i Halmstad sen efter mensen om de vill ha en till undersökning el ultraljud :)
Va skönt höra att du fick göra de hemma istället.. Måste ju gå dör mig med.. De räknade äggblåsorna sist och då va de väldigt normalt antal sa hon och e va slutet av okt..
De gick kanon, vi börjar så fort analysen är klar och jag hade gått om ägg så de va heller Inge problem de gjorde vul fast jag hade mens :0) Gud va underbart!!!!
De känns helt otroligt skönt att vi kommer få börja snart... känns helt otroligt =0)))
Idag börjar verkligheten sjunka in och blir helt tårögd av lycka när jag tänker på att vi kommer få försöka snart.. funkar de inte så har vi ändå försökt känner jag och då har vi resevplan..men tror de funkar, måste tro ;)
På vilket försök lyckades ni bli gravida?
Har ni på vilket sätt förberett eran kropp på att bli gravid? Vitaminer? Dragit ned på koffeinet? Vad har ni gjort och gjorde ni nått speciellt när de lyckades?
Tack tjejer =0)
Kattflickan; Vad är E-vitamin bra för? Jag äter multivitamin, d-vitamin och folsyra. =)
Yrja: De va med snabbt ju =0) Omega 3.. jaha de har jag inte ens tänkt på.. tror de du hjälpte?
Ls, oj så du har fått ta sprutorna och de 5 gånger som bara slutat i 3 insättningar? Och de är på 3 insättningen nu de tagit sig? Oj va spännande!! :0)