IVF/PGD väntar på eller är igång
Gott nytt 2013 alla! Här sprayas det för fullt, jag har kill i näsan och taskigt humör.... Om mindre än en vecka, 8/1, börjar jag med Gonal F.
Gott nytt 2013 alla! Här sprayas det för fullt, jag har kill i näsan och taskigt humör.... Om mindre än en vecka, 8/1, börjar jag med Gonal F.
Härligt Simple! Nu är ni på G!!
Styrkekram till er LS!!
Usch å fy Ulrika! Skickar en styrkekram! Idag åker vi till Sthlm och imorgon är det dags för äggplock. Ska bli skönt att mysa på hotell inatt!
Tack Simple!
Tack Ulrika! Ja ringer de så sent så är vi ju redan halvvägs till Sthlm så dags... Usch å fy!!
Fick ut 22 ägg! Måste nu ta medicin för att inte bli överstimulerad... Nu är det bara att hålla tummarna att vi får till nått friskt embryo! Annars får vi hitta på nått annat i Sthlm på fredag...
Simple; Tror att jag har normalt antal ägg annars. Jag var lite pirrig men det gjorde inte så ont som jag trodde... Nu däremot har jag ganska ont och är instruerad att det det lugnt ett par dagar!
Icegirl: Jag hade också mkt ägg, de fick ut 22. Så jag fick medicin så jag inte skulle bli överstimulerad!
Simple: Tack! Är så himla nervös! Har redan planerat vad vi ska göra i Sthlm om det inte blir nån återföring...
Yes! Är på väg hem med ett embryo i magen! (22 ägg, 15 befruktade, 3 friska...)
Nu är det bara att kniiiiipa!